Kör Forza 2 med tre skärmar, få 180º synfält

Robot
Kör Forza 2 med tre skärmar, få 180º synfält
Medlem
Kör Forza 2 med tre skärmar, få 180º synfält

Men palla 3 skärmar Skarvarna förstör ju halva upplevelsen.

Medlem

Rätt coolt, men knappast något gemene man kommer kunna uppleva. Som det är nu har man ju knappt råd med en HDTV

Angående skarvarna så kan man ju se det som hörnen där vindrutan tar slut. Eller vad man ska kalla det

Medlem

Vem fan har råd och orkar att sitta med tre skärmar? lol!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Haha. Snart kommer säkert Microsoft Xbox 360 TV-Screens (required to use xbox 360).


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jo visst hade det kunnat varit där vindrutan tar slut men du kan ju fortfarande inte sitta i cockpit så känslan är ju så gott som borta hur man än vänder och vrider på det. Lite roligt att man behöver 3 boxar också Billigt värre

Medlem

Det här är ju mer en kul grej dom slängt in, mer än en feature. Fanns i Forza till gamla Xboxen oxo, man fick starta spelet å hålla nån knapp inne så fick man upp alternativet för flera skärmar.

Inaktiv

Heh, vilken gimmick.

Medlem

Haha, det finns en gräns för i helvete! Jag skulle nog föredra en projektor med 5.1 ljud och en skön stol faktiskt.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Men palla 3 skärmar Skarvarna förstör ju halva upplevelsen.

Kört bil mycket? Där har du också skarvar.

Medlem

Varför ska man kolla åt sidorna för? Vägen är ju för fan framför dig och alla motståndare bakom dig, iaf om du är minst lika bra som jag Att slänga ut runt 40000kr på nåt sånt här är ju bara galet, det kan man ju få en schysst bil för, inkl körlektioner.

KoP
Medlem

asch! blir till att köpa 2 hd burkar och 2 360 till då..

Medlem
Skrivet av mazk0:
Skrivet av BlackBurn:

Men palla 3 skärmar Skarvarna förstör ju halva upplevelsen.

Kört bil mycket? Där har du också skarvar.

Jepp skillnaden som jag påpekade är att du då sitter i bilen och inte på motorhuven där finns inga skarvar så min fråga är har du kört bil?

Medlem

Oki...? Blir ju säkert billigare att köpa en ordentlig sportbil istället för 3 st HDTVs....men schysst att det är möjligt iallafall

Inaktiv

Går lika bra med tre datorskärmar och två kompisar.

Medlem

"skarvarna" på bilarna heter A-stolpe så nu vet ni det
nästa "skarv" heter då B-stolpe o den sista C-stolpe.. D-stolpe om det är kombi..

onödig bil info

köra wide lcd typ 32" sku va jävligt najs.. då blir det nästan som en liten fiat

Medlem

Tja.. man får ju iaff ett jävligt fräsigt MOTORLJUD till spelet, (av de tre xboxarna). :crazy:


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar