Plåtat - Enemy Territory: Quake Wars

Inaktiv
Skrivet av brtkrb:

Men nu får du väl ta och ge dig. Vilket ordbajseri. Tror du verkligen majoriteten av spelarna bryr sig om saker de inte ens vet vad det är? Du kan inte ha roligt när du spelar om du bittert ska anmärka på saker in i minsta detalj. Låt mig kontra med en likvärdig analys: Det verkar vara ett soft spel!

ni kan ju inte i ena studen sitta och onanera till normalmaps och megatexture för att sedan ignorera quake2 geometri som bara ser för fult ut bland allt det andra jätte fina.

Nä, den där muren är verkligen inte snygg. Inte för att jag kommer att bry mig nämnvärt (dvs, inte alls) om det när jag spelar, men det gör den inte på något sätt snyggare. Byggnaderna där bakom tyckte jag däremot såg helt normala ut.

Inaktiv
Skrivet av F3D:

dom skämtade när dom gjorde texturen på väggen där eller hur?

edit:
på alla väggar, även byggnaden längre bak..var det praktikanten som fick stå för det eller..

Jag tycker det ser ut som en tillfällig textur, den är ju inte rätt placerad på något sätt.

Inaktiv
Skrivet av z0idberg:

Jag tycker det ser ut som en tillfällig textur, den är ju inte rätt placerad på något sätt.

jo man får hoppas det, men dom har nog ganska stor koll på vad för material som släpps.
personen som ser till att saker håller en jämn grafisk standard och stil (art director t ex) borde insett att den just den där bilden inte var av samma höga grafiska kvallite som dom andra bilderna.

det enda som ser ut att vara ET:QW på bilden jag stör mig på, är mesharna i mitten av bilden..massa bråte och vad det nu var..

Inaktiv

För mig kan spelet se ut som skit bara det är kul att spela! Kom igen, Q3 är ju med dagens mått mätt inte det snyggaste men det är sjukt roligt.

Viktigast är att det är bra flyt i spelet. Inte som att vada i sirap som i BF2142..

Skrivet av nudelsdesign:

Ni kanske borde kolla er runt i världen istället för bara på skärmen så ser ni hur det egentligen ser ut. alla ytor irl är inte täkta med bumpmapping eller har extrema detaljer.

Hur saker ser ut IRL är helt irreleveant, det som är viktigt är att det ser bra ut på skärmen.

Inaktiv

Ge mig tolv ex av detta spel..NU!

Medlem

Imho så spelar det ingen roll hur snyggt något är om det ändå inte är roligt att spela...hmm...knepigt...

Oavsett så verkar mega textures göra jobbet bra. 8)

Medlem

hoppas de har en öppen beta så att man får testa lite.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av nudelsdesign:

Ni kanske borde kolla er runt i världen istället för bara på skärmen så ser ni hur det egentligen ser ut. alla ytor irl är inte täkta med bumpmapping eller har extrema detaljer.

Hur saker ser ut IRL är helt irreleveant, det som är viktigt är att det ser bra ut på skärmen.

ok, haha!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

12
Skriv svar