Gratistesta WoW: The Burning Crusade

Medlem
Gratistesta WoW: The Burning Crusade

Så få spelare?

(Oundvikligt)

Medlem
Medlem

US only verkar det som?

Medlem

Vad är WoW?
Vad är detta här Bruning Crusade alla snackar om?

DOH!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Som sagt, erkar vara US. Kan inte logga in.

Redaktör

Där ser man. Svårt att testa när jag inte äger spelet, men Oxide fixade biffen - tack! Har länkat om i nyheten.


signatur
Medlem

Hehe.. mer folk till träsket. där man också dock sitter i..
ett rolig träsk *plaskar omkring*

Inaktiv

pass


signatur

Cordão de Ouro - [http://www.cordaodeouro.se]

Medlem

Våga vägra träsket

Medlem

ooo! Har det börja bli "coolt" att tycka att WoW är"o-coolt" nu eftersom dom är så poppis?? Jag vill också va me och leka "hata trend leken"!

Medlem
Skrivet av Raid25:

ooo! Har det börja bli "coolt" att tycka att WoW är"o-coolt" nu eftersom dom är så poppis?? Jag vill också va me och leka "hata trend leken"!

Snarare att commnuityn består av över 50% idioter, därför.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Raid25:

ooo! Har det börja bli "coolt" att tycka att WoW är"o-coolt" nu eftersom dom är så poppis?? Jag vill också va me och leka "hata trend leken"!

Snarare att commnuityn består av över 50% idioter, därför.

Man kan också se det som att 50% av världsbefolkningen är idioter och det är något man får leva med. Därför passar det ju ypperligt att lira med andra FZ:are i vårt guild


signatur
Inaktiv
Skrivet av spiken:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Raid25:

ooo! Har det börja bli "coolt" att tycka att WoW är"o-coolt" nu eftersom dom är så poppis?? Jag vill också va me och leka "hata trend leken"!

Snarare att commnuityn består av över 50% idioter, därför.

Man kan också se det som att 50% av världsbefolkningen är idioter och det är något man får leva med. Därför passar det ju ypperligt att lira med andra FZ:are i vårt guild

Menar det .. Man kan faktiskt undvika idioterna genom att lira med sina polare.. Sen får man ist ganka idioterna.

Medlem

Booring game *gäspar*

Vågra vägra för att det är tråkigt och fult och statiskt

Inaktiv

Lätt det bästa MMORPG som släpps. Svårt att argumentera emot 9 miljoner spelare. Jag har spelat det, och ledsnat på det. Men tänker inte gnälla på det för det.

Medlem

Ånä, försök inte, inte igen...
Gratis testade EVE-Online för två år sedan sen var det kört, tog bara ett halvår att komma bort från abstinens besvären när man väl lyckade sluta spela...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Hur fan blir de om man inte återvänder till Azeroth innan tiden är ute, blir karaktären åtkomlig då eler?

Medlem
Skrivet av Mahone:

Hur fan blir de om man inte återvänder till Azeroth innan tiden är ute, blir karaktären åtkomlig då eler?

Antagligen blir den recallad till IF/ORG automatiskt eller där du har din HS.

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Raid25:

ooo! Har det börja bli "coolt" att tycka att WoW är"o-coolt" nu eftersom dom är så poppis?? Jag vill också va me och leka "hata trend leken"!

Snarare att commnuityn består av över 50% idioter, därför.

Man kan också se det som att 50% av världsbefolkningen är idioter och det är något man får leva med. Därför passar det ju ypperligt att lira med andra FZ:are i vårt guild

Det kan jag skåla för..Tyvärr så lirar jag inte WoW, men annars är det en bra ide..

Medlem

Känns inte lönt att testa, då jag inte har en enda lvl60 gubbe Vad händer förresten om man lvlar över lvl60 under trialen?

EDIT: lol, gick inte att installera om man kör 64-bit (har Vista Ultimate 64-bit). Men WoW Classic går bra....


signatur
1
Skriv svar