Guild Wars 2 diskuterat

Robot
Medlem
Guild Wars 2 diskuterat

Kan inte säga att guild wars är ett mmo. Så fort man har lämnat en stad så finns det inga spelare om man inte är i ett party.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Night hawk att säga att Gw inte är ett mmorpg.. är att ljuga. Massiv, Multiplayer online mmo . Gw har områden där spelare får va tillsammasn och spela / chatta. Vilket gör just det att det hamnar inom den gränsen. Bara för att de flesta har blvit van vid den classica stilen på mmo-genern gör inte att spelet är det.

Medlem

nja inte riktigt min spelstil ska nog låta bli att köpa det.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Ben Miller och Eric Flannum låter inte som koreanska namn

Inaktiv
Skrivet av Darkmoor:

Night hawk att säga att Gw inte är ett mmorpg.. är att ljuga. Massiv, Multiplayer online mmo . Gw har områden där spelare får va tillsammasn och spela / chatta. Vilket gör just det att det hamnar inom den gränsen. Bara för att de flesta har blvit van vid den classica stilen på mmo-genern gör inte att spelet är det.

kallade man diablo 2 för mmorpg?
eller diablo 1 för det?

ett spel måste vara uppbyggt på ett visst sätt.....tycker jag då....för att få kallas för mmorpg...
att bara kunna möta 4 eller noll spelare i samma spelvärld
och inga andra är inte så speciellt massivt...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Nej man kallade inte D2 för MMO, men det fanns inte samma typ av städer i D2 heller. Men är inte just att spelare möts (i en plats i spelet) med en avatar att det är ett MMO?

4 eller noll spelare? Va?

Spännande att de ska göra GW i mer WoW stil, men vetefan ifall jag kommer att gilla det (inte för att wow är dåligt, men det är inget jag vill spela länge), om de tar bort teleporteringen mellan områdena blir jag galen. Får se vad som sägs senare om spelet, får vänta med att bestämma ifall jag ska köpa det eller inte...

1
Skriv svar