Svart 360 med HDMI och 120GB i april
april, april?
det är den 20e mars
saknar fortfarande inbyggd hd-dvd vilket suger + inte säkert att den har nya 65nm prollen, tacka vet jag PS3 bluray på fullhd tv
Vore ganska dumt om de bygger in HD-DVD eftersom formatet håller på att falla (inte helt säkert, men nästan). Maskinen skulle bli 1000 spänn dyrare för absolut ingenting (inte ens spelen kan dra nytt av den).
Det enda rätta vore att bygga in Blu-Ray.
Det finns ju skitsnygga skal man kan köpa löst, sen är det bara byta, det är hur lätt som helst! Finns tillochmed matchande skal till kontrollerna ofta.
Kolla denna svenska sida:
http://www.console.se/xbox360/tuningfaceplate/
Finns ett chassi som har svart pianolack, tycker det är mycket snyggare än det där "ELITE"-skräpet.
april, april?
det är den 20e mars
De flesta tidningar som kommer ut månadsvis släpper väl oftast tex sitt april nummer lite innan april har börjat?
Det verkar som om alla tolkar det här som någonting Microsoft har gått ut och sagt... Jag tror inte på det här förens Microsoft gått ut och sagt att det är så.
Jag fattar inte riktigt heller varför det har blivit så stor grej av det här? HDMI Kabel eller Komposit HD Kabel? 65 nm eller 90 nm? vi konsumenter kommer inte märka någon skillnad iallafall.
Blue-Ray är onödigt, det gör ingen skillnad alls på filmer och spel ifrån vanlig HD-DVD. Den enda skillnaden är att BR kan lagra mycket mer i skivan..
Öhm, det låter som ett ganska starkt argument ifall BR får plats med mer information än HD-DVD?
Haha