Vem vinner i badminton?

Skägg.
10 Chambers
Vem vinner i badminton?

Loading har redan sällat sig till mina ultras men hur ser egentligen oddsen ut inför kvällens drabbning? Vem tror du kommer att vinna i badminton? Lägg din röst, gör ditt val och kom ihåg att John saknar skrupler och gärna hackar andras bloggkonton för att sprida sin propaganda.

[nobr]<form method="post" action="http://www.fz.se/poll.fz">
<input type="hidden" name="data" value="YToyOntpOjA7czo0MDoiNzllNzY2MjNiYjdiMTY4MDEyMjE5NTY2MDk0OTE3NjVkYjk5ZjYxYiI7aToxO2E6Mzp7aTowO2k6MTQ5O2k6MTtpOjIyOTtpOjI7aToyNzAwO319" />
<table cellspacing="2" cellpadding="0">
<tr>
<td colspan="2" class="xpoll_question_text">Vem vinner i badminton?</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="radio" name="q229" value="1349" checked="checked" class="form_input_radio" /></td>
<td class="xpoll_alt_text">Calle</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="radio" name="q229" value="1351" class="form_input_radio" /></td>
<td class="xpoll_alt_text">John</td>
</tr>
<tr>
<td style="height: 8px"></td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2"><input type="submit" name="submitpoll" value="Skicka" class="button" style="display: inline" />  <input type="reset" name="reset" value="Nollställ" class="button" style="display: inline" />  <input type="submit" name="showresults" value="Resultat" class="button" style="display: inline" /></td>
</tr>
</table>
</form>[/nobr]

Uppdatering: Då jag själv är medveten om att förlusten är nära förestående har jag själv, på egen hand och helt oassisterat manipulerat omröstningen så att John ska vinna, då jag givetvis skyndsamt är villig att erkänna att han är en överlägsen individ. Det finns därför ingen vits med att stå emot.

Uppdatering 2:John fortsätter att spela osjysst och manipulera min blogg och omröstningen. Tills dess att jag spöat honom i badminton går det därför inte att lita på något,

#blogg


signatur
Flakmonkey
Vem vinner i badminton?

Söderort > Norrort

Så är det numera

Skägg.
10 Chambers

Haha, det svänger fort i rally, eller vad man brukar säga. Söderord ftw!


signatur
Antikvitet

Calle bor ju för fan inte på söder längre. Kom in i matchen Simon!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Vet inte om man vågar rösta mot John... han har bloggkontrollen i sina händer.

1
Skriv svar