Remedy snackar Max och Alan

Robot
Medlem
Remedy snackar Max och Alan

Jag vågar inte hoppas på ett nytt Max Payne. Tvåan var så utomordentligt bra så det är stor chans att det bara slutar i besvikelse. Äsch, nu blev jag sugen att spela igenom det igen, blir säkert 12'e gången.

Medlem

Trevligt!

Och jag måste hålla med Dvorak. Max Payne 2 var perfektion, det är svårt att följa upp det, inte för att jag skulle ha något emot en 3:a...

Medlem

alan wake verkar inte bli fy skam heller


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Jag vågar inte hoppas på ett nytt Max Payne. Tvåan var så utomordentligt bra så det är stor chans att det bara slutar i besvikelse. Äsch, nu blev jag sugen att spela igenom det igen, blir säkert 12'e gången.

Kan inte annat än hålla med dig. Underbart spel!

btw. spelat genom 2:an 12 gånger och 1:an 11 gånger beat that!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Dvorak:

Jag vågar inte hoppas på ett nytt Max Payne. Tvåan var så utomordentligt bra så det är stor chans att det bara slutar i besvikelse. Äsch, nu blev jag sugen att spela igenom det igen, blir säkert 12'e gången.

Kan inte annat än hålla med dig. Underbart spel!

btw. spelat genom 2:an 12 gånger och 1:an 11 gånger beat that!

You're on! Tvåan har jag klarat ca 12ggr också... däremot ettan bara 3ggr, tycker att MP2 har så mycket skönare gameplay/kontroller. Säger inte att ettan har dåliga, bara att tvåan är skönare. Aja, får ta och klara ettan 7 ggr nu då

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Dvorak:

Jag vågar inte hoppas på ett nytt Max Payne. Tvåan var så utomordentligt bra så det är stor chans att det bara slutar i besvikelse. Äsch, nu blev jag sugen att spela igenom det igen, blir säkert 12'e gången.

Kan inte annat än hålla med dig. Underbart spel!

btw. spelat genom 2:an 12 gånger och 1:an 11 gånger beat that!

You're on! Tvåan har jag klarat ca 12ggr också... däremot ettan bara 3ggr, tycker att MP2 har så mycket skönare gameplay/kontroller. Säger inte att ettan har dåliga, bara att tvåan är skönare. Aja, får ta och klara ettan 7 ggr nu då

haha, jo jag håller med dig om att 2:an är fulländad, men 1:an har en rå och smutsigare attityd vilket jag gillar lite mer. Sedan är det första spelet i serien man blev förälskad till vilket gör en hel del


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Sant... dessutom så har han det där toksnygga ansiktsuttrycket i ettan

Medlem

sedan så har man den förbannat bra storyn i tvåan. Älskar vissa grejer, tex slutet i ettan. "I released my finger from the trigger..." och
"i was in a video game"


signatur

Nämen!

Medlem

"Max och Alan" lät som en skum ripoff av sam & max =P

Kanske skulle göra ett "Max och Allan" ;D

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Sant... dessutom så har han det där toksnygga ansiktsuttrycket i ettan

Va bara tvungen att leta fram en kanonbild på "The payne face" http://www.gameland.lv/lena/pics/centerpics/Games/Skreenshoti...

Medlem

Förstog dock inte varför dom ändrade hans ansikte från Normal Joe till superhjälte. Men båda är riktigt bra!

Medlem

Aieek, måste man nästan köra igenom Max Payne, ett. eller två, allt erat snack om det gör en juh lagom sugen. ><. Hoppas Alan kan bli lika bra, vore inte helt fel. \o/

Inaktiv

IMO, Max Payne spelen är två av de absolut bästa spelen någonsin. Hoppas mycket på Alan Wake.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

1
Skriv svar