FZ:s läsarrecensionstävling avgjord!

Robot
FZ:s läsarrecensionstävling avgjord!
Medlem
FZ:s läsarrecensionstävling avgjord!

Bra jobbat


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kort och koncist.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Läsarrecensionstävlingen avgjord, snart läsarrecensionsmästerskap?

Medlem

Det är sällan man ser någon som delar min kritiska syn på Half-Life 2, än mer sällan någon som vågar yttra sig om det. z0idberg tar upp nästan alla de punkter som i mina ögon gjorde HL2 till en dussinshooter, med enda skillnad att dom klistrat på ett känt namn. Mycket bra recension!

Medlem

Oväntat att Katana skulle skriva om TrackIR x)
Fint skrivet , flyg lugnt!

Mvh xhosa

Inaktiv
Skrivet av asker:

Det är sällan man ser någon som delar min kritiska syn på Half-Life 2, än mer sällan någon som vågar yttra sig om det. z0idberg tar upp nästan alla de punkter som i mina ögon gjorde HL2 till en dussinshooter, med enda skillnad att dom klistrat på ett känt namn. Mycket bra recension!

stämningen, grafiken och de välgjorda anisktanimationerna vad det som gjorde hl2 till ett otroligt roligt och intressant spel. Ja det var kanske inte revolutionerande men det hade verkligen den där "WOW" effekten när det släpptes. Jag kom ihåg att jag satt med öppen haka 1 timme in i spelet för att det var så snyggt jämfört med allt innan.

Sen att det är en korridor shooter kan man kritisera till höger och vänster men man kan inte förneka att de lyckades med vad de satsade på, att berätta en historia. Och i det avseendet spelade grafiken en stor roll i att det blev så lyckat.

Medlem

Grattis sen angående hl2 ja smaken är som baken delad.

tyckte själv det var super skoj men inget man lirar igenom mer än 2-3ggr


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Grattis sen angående hl2 ja smaken är som baken delad.

tyckte själv det var super skoj men inget man lirar igenom mer än 2-3ggr

Exakt.

Medlem

Grattis till alla vinnarna. Verkligen bra recentioner.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av asker:

Det är sällan man ser någon som delar min kritiska syn på Half-Life 2, än mer sällan någon som vågar yttra sig om det. z0idberg tar upp nästan alla de punkter som i mina ögon gjorde HL2 till en dussinshooter, med enda skillnad att dom klistrat på ett känt namn. Mycket bra recension!

amen!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Grattis sen angående hl2 ja smaken är som baken delad.

tyckte själv det var super skoj men inget man lirar igenom mer än 2-3ggr

orkade inte ens köra igenom det en gång ;P köpte det i princip för moddarna hehe

Inaktiv

Man får gratulera

Medlem

*sigh* och jag visste inte ens att det fanns en tävling, Kunde ha varit min chans att debutera!

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

*sigh* och jag visste inte ens att det fanns en tävling, Kunde ha varit min chans att debutera!

Då är vi två. Tydligen hade den varit öppen sedan typ nyår eller nåt sånt extremt...


signatur
Medlem

Yes! Trodde att denna tävling fallit i glömska. Fint med en FZ tröja. Tack FZ! Mycket fina recensioner också Katana och z0idberg

Tävlingen var öppen mellan 7-11 februari btw.

Inaktiv
Skrivet av Åke Vader:
Skrivet av Hero_Swe:

*sigh* och jag visste inte ens att det fanns en tävling, Kunde ha varit min chans att debutera!

Då är vi två. Tydligen hade den varit öppen sedan typ nyår eller nåt sånt extremt...

I princip alla läsare på fz tyckte att FZs betyg, 4, på battlefield 2142 var 4poäng för högt och att recensionen var urusel. Fz blev sura, sa "skriv bättre själv" och utlyste ovanstående tävling.

Eller nåt

Redaktör

Nej. Vi utlyste en tävling då också, med målet att låta läsarna skriva en egen recension av BF2142. Om jag minns rätt fick vi inte in ett enda bidrag, trots att åtskilliga hade skarpa åsikter om både spelet och recensionen...

Den här tävlingen körde vi för att ni läsare skulle få tycka till och vinna lite trevliga prylar.


signatur
Medlem

Grattis till vinnarna Korta och koncisa recensioner. Katanas TrackIR-recension gjorde mig väldigt intresserad, men jag var tvungen att läsa igenom ett par gånger för att helt förstå vad den handlade om.

Skrivet av Xtrmntr:

Nej. Vi utlyste en tävling då också, med målet att låta läsarna skriva en egen recension av BF2142. Om jag minns rätt fick vi inte in ett enda bidrag, trots att åtskilliga hade skarpa åsikter om både spelet och recensionen...

Jo, men det utspelet kändes ju bara barnsligt efter kritiken ni fick. "Gör bättre själva då." Var nästan lite förolämpande då de flesta av oss kom med rimlig kritik.

Medlem

Var tvungen att korta ner min recension för att den skulle klara tävlings-kraven. Hela finnes @ swec

fint med en fz-tröja som födelsedagspresent

Redaktör
Skrivet av Kyraal:

Jo, men det utspelet kändes ju bara barnsligt efter kritiken ni fick. "Gör bättre själva då." Var nästan lite förolämpande då de flesta av oss kom med rimlig kritik.

Delar av kritiken tog jag åt mig av, den var berättigad (skulle kunna ha skrivit utförligare om vissa delar), annat höll jag inte alls med om. Fullt naturligt, recensioner är tyckande och alla har olika åsikter.

Tävlingen handlade inte om grinighet från vårt håll, den var menad att ge lite andra åsikter om ett spel som folk ser väldigt olika på (EA har en förmåga att röra upp känslor). Tycker det är mycket märkligt att ingen tog chansen att skriva ihop ett eget omdöme.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Nikie:

Oväntat att Katana skulle skriva om TrackIR x)

En mörk och stormig natt för länge sedan förirrade jag mig in på FZ:s IRC-kanal... vem fanns där om inte Katana, som gärna berättade om sin kära TrackIR :). Åtminstone tror jag att det var han, minns inte säkert.

Tack FZ, tack för alla kommentarer också. Jag hade också börjat undra lite smått om tävlingen blivit bortglömd :). Hur som helst, grattis till Dvorak och Katana!

Edit: tillåter FZ:s järnhårda hederskodex er att berätta hur många recensioner ni fick in? Fler än tre?

1
Skriv svar