Det är inte en penis

Medlem
Det är inte en penis

Nu har jag byggt mitt första kreatur i Spore Creature Creator (demoversionen). Att säga att det är roligt kan vara sommarens understatement.

Hur som helst. Säg hej till Kitanoe. Jag vet -- dåligt namn. Autogenererat. Plus att jag är lite orolig för hur han skulle klara sig ute i vida Spore-världen. Han går liksom lite långsamt bakåtlutad/på snedden. Jag tror han skulle bli ett lätt byte för eventuella rovdjur. Den 5 september får vi se.

Jag spelade förresten en beta av Spore (samtliga stadier) när jag besökte Electronic Arts i Chertsey och kan bara säga att det kommer bli skitkul -- även om själva skapandet av nya varelser helt klart är betydligt roligare än att spela urvattnade varianter av diverse rts och strategispel.

Kitanoe kan inte flyga. Det kan inga varelser i Spore. Däremot låter vingarna honom<br>hoppstudsa och glidflyga en smula. Det kan komma väl till pass.

<FONT style="BACKGROUND-COLOR: yellow">Ladda hem Creature Creator här. Och kolla in den här grymma filmen när Spore-kvinnan Theresa Duringer svänger ihop en bönsyrsa på fem minuter.</FONT style>

#blogg


signatur

Vincere vel mori.

Frilansare
Det är inte en penis

Lite, fulsnygg sådär!

Medlem

Han är lite charmig.


signatur

Vincere vel mori.

1
Skriv svar