De tio hetaste Playstation 3-spelen 2007

Medlem

Vill ha MGS4, men faaaan, så dyr konsoll för mig Min 360 får räcka so far. Tur nog ska min rumskompis skaffa en Wii, så det är en tröst att ha 2/3 i hushållet


signatur

Videomupp

Inaktiv

Riktigt dålig lista.

Inaktiv

Tyckte listan var riktigt intressant. Kul med alla xbox-fanboys som bara kan klanka på Wii och PS3 för att försöka dölja att de bästa spelen i år inte kommer till den åtråvärda ring of death. Kommer nog inte köpa en PS3 själv, då jag blev rejält besviken på den hypade PSPn men listan var minst sagt fylld med tunga titlar.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Jag avskyr Sony på grund av deras patologiska lögnar-beteende, men att sitta vid TV:n och lira FPS med mus är en jävligt lockande tanke.

PS3 får minska i pris, sen är det dags för köp. Utan tvekan så är det en kompetent maskin.

Tror den får plats brevid resten.


signatur

1338 - One Step Above

Hmm det jag spelar idag på PS2'an är det jag köper 3'an för.

Polyphony's Grand Tourismo + Pro Evolution soccer

Ser fram emot dom nya titlarna och inte att förglömma Def Jam Icon och alla kommande basket spel.
8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

nja, inga spel som tilltalade mig så spec mkt..dock är jag riktigt sugen på ff och även mgs...fast o köpa en konsol för närmare 7 papp för endast 2 spel lockar inte..då ser jag faktiskt hellre fram emot dom exklusiva släppen till 360 Mass Effect, Halo3, Blue Dragon, Lost Odyssey, Bioshock(exklusivt?) m.f


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Medlem

MGS4 är riktigt intressant men tyvärr inte tillräckligt för att jag ska betala 8000 kr.

PS: Alltid lika roligt att läsa diskussioner här.
"Jag gillar denna glassen!
"Nej du tycker fel för den är äcklig!"
"Det är den inte alls Piggelin-Fanboy!"

Medlem

Visste blir man sugen på en PS3, inget snack om saken. Men som så många andra så tycker jag att priset är för högt.
Men att få lira Motorstrom vore en dröm, satan va det verkar kul. Men som sagt inte "8000:- kul".

Annars var det en bra lista, men som i mitt tycke såg tunn ut. Fanns inte mycket som tilltalade mig, då det går rykten (eller är det bekräftat?) att MGS4 även kommer till 360.
Känns som 360´n äger mitt hjärta ett tag till (om nu bara skitspelet wow kunde släppa taget).


signatur

“All thinking people are atheists.”

Flakmonkey

var får folk 8000 ifrån?

Medlem

Kommer någonsin 20G-versionen hit? den är 1papp "billigare" iaf.

Inaktiv

Vad sägs om - HL2: Orange, BF: BC, GRAW II, tES: Oblivion, SKATE, Assassins Creed, LOTR: White Council, Army of Two, Clive Barkers Jericho, Fall of Liberty, Getaway, GTA IV och Saints Row. Jävligt dålig lista :@:@:@

Quake Wars.........


signatur

Förlåt för mitt beteende.
Jag är en lugn kille med ett hett temperament.

Flakmonkey
Skrivet av Oscar:

Vad sägs om - HL2: Orange, BF: BC, GRAW II, tES: Oblivion, SKATE, Assassins Creed, LOTR: White Council, Army of Two, Clive Barkers Jericho, Fall of Liberty, Getaway, GTA IV och Saints Row. Jävligt dålig lista :@:@:@

Quake Wars.........

Listan tar endast upp exklusiva spel, hur många av spelen får du då kvar av de du räknade upp?

Medlem
Skrivet av Nosnos:

var får folk 8000 ifrån?

Konsol 6199:-
1 Spel 599-649:-
1 extra HK 499:-
HDMI kabel 300-1000:-

Om man räknar med en billigare variant av kabel så hamnar man på c:a 7600:-
Så sorry då, det blev inga 8 laxar.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Oscar:

Vad sägs om - HL2: Orange, BF: BC, GRAW II, tES: Oblivion, SKATE, Assassins Creed, LOTR: White Council, Army of Two, Clive Barkers Jericho, Fall of Liberty, Getaway, GTA IV och Saints Row. Jävligt dålig lista :@:@:@

Quake Wars.........

Listan tar endast upp exklusiva spel, hur många av spelen får du då kvar av de du räknade upp?

Getaway......


signatur

Förlåt för mitt beteende.
Jag är en lugn kille med ett hett temperament.

Inaktiv

LOOL.. någon som har tittat in listan för PC.. hahaha.. stackars satar som vägrar ge upp dyrburken för att istället köpa en konsoll

12
Skriv svar