Crysis spänner musklerna i ny trailer

Medlem
Skrivet av Sito:

Ett sådant här spel kan inte vara så här snyggt och samtidigt ha bra gameplay, det funkar bara inte......

Crytek, Crytek, Crytek, dom klarar allt.

Medlem
Skrivet av Hooraytio:

inte för å va tråkig eller så men spelet ser ju för sorgligt tråkigt ut. kommer förmodligen bli lika genomruttet trist som diverse spel som far cry och fear...

dessa spel suger ju stenhårt, inte en enda utmärkelse eller nånting.

men men, alla är berättigade sin åsikt (ofta)

och vilka sple är det du tänker på som är snuskigt mycket roligare än vad crysis verkar vara?

MFC
Medlem

Det finns två företag som åtnjuter min respekt vad gäller spel.. Valve och Relic.. kanske även Crytek snart..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

uffa precis upgraderat till 7600 fan det där liret lär man nog börja köra om 3-4 år när man fixat ihop delar igen

Medlem

så länge man gör det realistiskt, och inte så att folk går i bitar för minsta lilla så går det hem, tror vi inte fått nån negativ kritik alls för gibbandet i RO:Ost

Medlem

synd bara att det kommer suga... varför måste man vara en såndäringa supersoldat med superkrafter?! suck


signatur
Medlem

Räcker med DX9 för mig, ändå ingen stor skillnad.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

fan vad tråkiga en del av er är "det kan inte vara snyggt och bra samtidigt" eller " synd bara att det kommer suga... varför måste man vara en såndäringa supersoldat med superkrafter?! suck"

vad baseras såna kommentarer på? har du spelat spelet thinner?och den där dräkten är inte så super duper som man kan tro. en sådan dräkt är redan under utveckling, om ca 20 år räknar man med att den fungerar och kan användas i strid.

Medlem

Dräkten är jue för fasen inte nått som gör det tråkigt. Tvärtom så varierar den spelandet nått fruktansvärt. Vill du leka kamikaze? Härda dräkten för försvar. Jagad? Spring snabbt som fan sen bakom en vägg, boosta upp styrkan o hoppa upp på taket, alt boosta styrkan och slå förföljaren till trädkronorna.

Visst är man skeptisk men just det här med dräkten har vi nu fått visat för oss.

Hm, fast egentligen så är det bra att ni (de) får det att se dåligt ut, då man är på botten kan det bara gå uppåt.

Medlem

Planerar att köpa ny dator om ett tag.
Så det är bara för mig att vänta och hålla ut tills mer info om vad som behövs för att få ut mest fps per krona i Crysis.

Medlem

Nice

offtopic : SOF III ge mig vill ha gibbs *:(


signatur

Nämen!

Medlem

"Ah Crysis, the number one reason to spend several million pounds on a new computer"

den här var det fånigaste uttal jag hört, helt löjligt.
Microsoft med deras directx10 som är nästan samma gamla direcxt9 och andra hårdvaru tillverkare försöker lura många på att uppgradera...

Medlem

Första intryck från äldre filmer var att hela superhero dräkten var löjlig. Nu tycker jag ocskå att den är bara en kul hightech grej som man inte behöva använda alls.

Vissa kommer säkert spela normalt och använda dräkten när det passar, andra kommer köra med den så ofta det går och en liten del kanse vågar sig på att köra helt utan vapen och bara med dräktens krafter.

Hoppas bara att de begränsar dräkten lite iaf så man inte bara kan slå sig igenom hela spelet med knytnävar utan att kunna skadas alls. Ska man "bara" använda sig av "superkrafterna" så måste det medföra en stor utmaning isf.

Man lärde sig säkert en del från FarCry så detta måste bara bli bättre annars blir många besvikna. Tycker iaf det ser roligare ut än FarCry. Alltid kul att spöa onda aliens ;).

Angående "Hummer"...ingen Hummer ju utan nån chinesisk kopia från framtiden

Medlem

Gillar kanske inte heller dräkten till 100% men tror nog dom har tänkt igenom de mesta.. Hur kul va inte gravity-gun i hl2?

Men ja, vi får se ja chillar me att köpa nått tills de kommer bench tror knappast man kommer kunna maxa de med de hårdvaruprylar som kommer i samma veva, eller har ja fel? Doom3 gick ialla fall inte smoth för mig fast allt va nytt o dyrt (dvs 1280 me fläsk på)

Medlem

Hoppas att man kan spela med snygg graffe nu när det ska köpas ny hårdvara

Fysiken känns ganska häftig, men annars tycker jag spelet blir fulare och fulareför varje ny screenshot som visas upp. Den här trailern kändes mest grå, kontrastlös och tråkig.

Om Crytek nu kan göra grymma fysikmotorer, avancerade shaders och klämma in sjukt mycket detalj i stora banor, varför kan de då inte anställa någon som hittar på ett unikt artistiskt manér?

Medlem

Grafiken får duga.. hade förväntat mig snygg grafik men så får man det här STOR besvikelse..

..eller nej förresten, det var grymt snyggt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

fattar inte hypen med det här, men det är bara att glädjas åt dem som är förväntansfulla inför det här spelet. personligen krävs det mer än dx10 motor ala grafik bonzana deluxe för att jag ska ens orka höja på ögonbrynen


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

ahh, förstår ni hur mycket Nvidia, ATI och alla hårdvaruföretag tjänar på just ETT enda spel ? Crytek borde vara stolta för att dom lyckas få så mycket folk att uppgradera ^^.

Medlem
Skrivet av MackZ:

fan vad tråkiga en del av er är "det kan inte vara snyggt och bra samtidigt" eller " synd bara att det kommer suga... varför måste man vara en såndäringa supersoldat med superkrafter?! suck"

vad baseras såna kommentarer på? har du spelat spelet thinner?och den där dräkten är inte så super duper som man kan tro. en sådan dräkt är redan under utveckling, om ca 20 år räknar man med att den fungerar och kan användas i strid.

men inte kommer man kunna hoppa typ 20m upp i luften med den. jänkarnas dräkt som är under utveckling ger inga super krafter, det var väl typ aktivt kamoflage och insektsmedel som va grejjen med den. Jag förstår att vissa säkert kommer uppskatta detta spel ändå, men personligen tror jag spelkänslan kommer förstöras totalt. kommer säkert bara bli att man hoppar runt och skjuter hejvillt.


signatur
Medlem

Satan i gatan va detta verkar bli grymmt...


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Herrejävlar, det var nog första gången jag sett vad Crysis verkligen kan göra. Det där blir ett givet köp!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Thinner:
Skrivet av MackZ:

fan vad tråkiga en del av er är "det kan inte vara snyggt och bra samtidigt" eller " synd bara att det kommer suga... varför måste man vara en såndäringa supersoldat med superkrafter?! suck"

vad baseras såna kommentarer på? har du spelat spelet thinner?och den där dräkten är inte så super duper som man kan tro. en sådan dräkt är redan under utveckling, om ca 20 år räknar man med att den fungerar och kan användas i strid.

men inte kommer man kunna hoppa typ 20m upp i luften med den. jänkarnas dräkt som är under utveckling ger inga super krafter, det var väl typ aktivt kamoflage och insektsmedel som va grejjen med den. Jag förstår att vissa säkert kommer uppskatta detta spel ändå, men personligen tror jag spelkänslan kommer förstöras totalt. kommer säkert bara bli att man hoppar runt och skjuter hejvillt.

hoppa 20 meter verkar inte vara nån omöjlighet, aktivt kamouflage, ja, skottsäker men ändå smidig och bäraren av dräkten kommer att kunna bära en packning på typ 200 kilo men det känns som 15 kg så det är nästan som att dräkten i crysis komemr vara "sämre" iochmed att man måste ställa inn vad den ska vara bra på.

Inaktiv

Ni kan ladda ner den i full HD på www.crysis-online.com dumt att FZ missade det...

Medlem

Ser bra ut. Hoppas det blir kul. Kanske Crytek vill göra sof3?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

menar du inte Crytek? titeln på ett spel kan väl inte tillverka ett annat spel

J-klar i min gata vilken grafik! SCHEISSE!

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Fy fan va läckert, ser fruktansvärt kul ut med alla "super" powers och dom härliga striderna.
Hoppas detta lir kommer till 360n lr Ps3 så amn slipper köpa ny burk...

Haha no worries där, mate.. alla pc-shooters anpassas till kexbox 360 nu också verkar det ju som..

Och alla som gnäller på dräkten:
För sjutton, kul med något nytt under solen, så det inte blir vilken gammal shooter som helst. Dessutom är dom nog kloka nog att balansera så att man inte kan gå kamikaze hela tiden (ahhh tänker på dessa barn i bf2 som inte vill ta emot mina medic-paket och tjurrusar rakt mot fienden med 1 pixel i hälsa, och dör).

Om ni hatar dräkten, stäng av krafterna (om möjlighet finns, eller aktivera den sugigaste kraften) och kör utan skiten då.

Medlem

dags att köpa ett till graffekort när crysis kommer

Medlem

mm.. Enda spelet jag ser fram emot för tillfället faktiskt.. Ok kanske Allan Wake och UT3 då men helt klart ett 8800GTX vid release eller kanske ett ATiDx10 kort.. får se hur väl spelet presterar i tester med dessa först! omg omg omg gimme gimme löl


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

123
Skriv svar