Ubisoft kräver en bra Far Cry-film av Boll

Medlem
Skrivet av Fenix:

Alltså, jag tycker inte att Uwe Boll är så jävla kass som alla vill få honom till. Han har potential..

Det känns som de flesta hackar på Bollen för att det är "tüfft" att klanka ner på honom.

Men suck, Tufft? Har du sett alone in the dark eller house of the dead? Har man sett en film gjord av honom så kan man kritisera honom lika mycket som alla andra nötter som gör urusla filmer.

Medlem

jerry bruckheimer eler nån sån regisörr annars kommer det inte bli bra kanske om dem tar regisörren som gjorde resident evil

Medlem

De som o be grisen använda servett. *grofl sloff NÖFF?!*


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

?


signatur

Shit happens, then you die

Medlem
Skrivet av eutf-Zero:

?

Han menar nog att en gris kan använda servett lika bra som Uwe kan regisera bra film. Ungefär.

Jag avskyr flockbeteende när alla skall tycka samma sak och göra likadant och Herr Boll triggar flockreflexen här som vanligt - sist jag skulle försvara honom dock så visade det sig att den film jag höll fram som "cool" och "bra gjort av Boll" var han inte ens inblandad i... Säger kanske både något om Boll och mig, Boll har inte gjort någon bra film och jag bryr mig inte särskilt mycket. Det är jättelätt att inte titta om man inte vill.

p.s
Alone in the dark äger jag och har 4-5 gånger försökt se klart den, det är fysiskt omöjligt att ta sig genom den pga av att den är så ursel.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av ace84:

jerry bruckheimer eler nån sån regisörr annars kommer det inte bli bra kanske om dem tar regisörren som gjorde resident evil

Jerry Bruckhiemer är producent,
för det andra, han är väl bra?, så länge han inte jobbar ihop med Michael Bay,
och håller sig till Ridley Scott och Hans Zimmer

Medlem

cod baserat film där tyskarna smiskar jänkarna vill jag se

Medlem

Haha de låter ju som om att han gått in för att göra dåliga filmer innan och nu när någon ber honom specifikt att inte göra en dålig film så är de ju självklart att han ska göra en bra film

"Vadå. dom sa inget om att de skulle vara en bra film..."

Haha sicken kille.

Medlem

att anlita uwe boll till att göra en bra film är som att gå in på en veggo restaurant och beställa en blodig entrecoté.

Inaktiv

Visst, jag kan välja att inte se Bolls filmer, men som någon sa tidigare blir man smått förbannad när ett spel man gillar blir till film av den oduglige Boll för man vet att det blir skit av det och ingen kommer att göra en ny film av det spelet under min livstid.

123
Skriv svar