Ny S.T.A.L.K.E.R-trailer

Robot
Medlem
Ny S.T.A.L.K.E.R-trailer

Najs!


signatur

Meep!

Medlem

lite föråldrat är det ju om man gämför med dagens top tech motorer, men det duger ju helt klart. hoppas spellet blir bra med så det inte floppar.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Nja, lite föråldrat kanske, men grafiken håller faktiskt bättre än vissa av dagens spel. Nu behöver vi bara se lite riktigt gameplay..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

half life motorn är ju gamal men nog är det kul att köra igenom HL1 och alla moddar Hoppas bara att stalker har en bra atmosfär


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

fungerar inte för mig, har prlövat att laddat ner den också men funkar inte?? :S

Medlem

Jag vill haaaa!

Medlem

Någon som vet exakt hur nedbantat det har blivit nu? Jag antar att det inte är lika öppet som det från början var tänkt. Jag hoppas bara att det inte slutar som ett linjärt springa-i-osynliga-korridorer-spel...

Inaktiv
Skrivet av stream:

Någon som vet exakt hur nedbantat det har blivit nu? Jag antar att det inte är lika öppet som det från början var tänkt. Jag hoppas bara att det inte slutar som ett linjärt springa-i-osynliga-korridorer-spel...

var väl att man inte kunde köra fordon och att de andra stalkers inte kan göra uppdrag tror jag det var typ.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Hehe, osynliga korridorer, man kan inte hoppa, scriptade fiender... Så får vi hoppas att det inte blir...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Vrf har dom skippat fordon:S kan man fortfarande sova och bygga typ skydd fortfarande då?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

får se hur det här slutar, blir väl ett köp så man kan skratta åt det om inte annat....

Medlem

Nice, hoppas spelet känns som att vara i en fallout värld...

OM det känns så kommer det bli bra

Man kan inte längre sova, om jag inte minns fel, och det skulle inte vara riktigt lika komplext som förut. THQ medförde en del avskalningar, men å andra sidan hade vi kanske suttit med en ny DNF om de inte tagit tag i spelet.

För att vara så stort ytmässigt är det fortfarande snyggt.

Och varför envisas de med att ha med atombomber i sina trailers? Störde mig så enormt mycket på det i förra trailern då de visade atombombsexplosioner till höger och vänster. Här var det iaf bara en, men så vitt jag vet var det Tjernobyls härdsmälta det handlade om, inte att man nukat hela Zonen?

Medlem

Final, det kan vara en blowout som du ser i trailern, inte nödvändigtvis atombomber. Jag ser fram emot detta och hoppas också att de inte bantat det för mycket utan att originalkänslan finns kvar.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Hur menar du med blowout? Jag trodde det karaktäristiska svampmolnet som syns i trailern bara uppstod vid kärnladdningar.

Ah, ser på wikipedia att det inte krävs en kärnladdning. Skumt i vilket fall som helst - eller?

Medlem

Gah, varför kan jag aldrig ladda ner filmer från FZ? Försöker bara ta fram ett spelarfönster istället för att ladda ner.. Om jag tar spara som får jag bara download.php..

Flakmonkey
Skrivet av cyxor1:

Gah, varför kan jag aldrig ladda ner filmer från FZ? Försöker bara ta fram ett spelarfönster istället för att ladda ner.. Om jag tar spara som får jag bara download.php..

Om du kör Firefox så får du ställa in i Inställningarna och ändra hur webläsarna ska behandla olika filtyper... ställ in så att alla filmer ska laddas ner istället för att spelas upp

Medlem
Skrivet av cyxor1:

Gah, varför kan jag aldrig ladda ner filmer från FZ? Försöker bara ta fram ett spelarfönster istället för att ladda ner.. Om jag tar spara som får jag bara download.php..

Eller så laddar du ner download.php och döper om den till rätt filändelse, därefter öppna den i preferred videospelare, och titta på trailern ...

Medlem

Riktigt trevligt att det börjar rinna in mer och mer material från stalker. Spelet är fortfarande öppet men vissa sekvenser är scriptade som inte var det förut. De har också tagit bort fordon och att NPC:erna kan varva spelet innan dig!...Fordon är dock kvar i koden, någon mer som tycker att det luktar mod?

Medlem
Skrivet av Wortex:

Eller så laddar du ner download.php och döper om den till rätt filändelse, därefter öppna den i preferred videospelare, och titta på trailern ...

Näe det funkar inte på det sättet...

Men gör som jag, ladda ner Flashgot extension till firefox, sen installerar du Flashget programmet som är en "Internet Downloader", så kan du tanka ner filmerna också. Funkar inte alltid att ställa in i firefox inställningar som nån från FZ crew föreslog. Men det jag föreslog funkar finfint!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tack så hemskt mycket!

Medlem

Det kommer att bli en råflopp, tyvärr. Det hade varit grymt för ett par år sedan och med de tilltänkta funktionerna men inte som det ser ut idag. Nu blir det ju vara scriptade fiender, inga fordon osv. Nej, inget för mig.

Det är så tråkigt med utvecklare som har bra idéer men tummen mitt i...... röven.

1
Skriv svar