EA toppar försäljningslistorna

Medlem
EA toppar försäljningslistorna

Inte så konstigt då jag säljer ut NHL 07 för 399:- veckans vara. Synd att det säljs så mycket FIFA, PES6 är betydligt bättre på nästan alla fronter.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nyp mig i armen?

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Nyp mig i armen?

*nyp* :$

Medlem

Jag tycker att det känns fel att ta med titlar som bundlas med hårdvara. Då kan man ju få med typ pong bara för att man skickar den med konsollen eller en kontroller som inte går att få tag på löst..


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av redmac:

Inte så konstigt då jag säljer ut NHL 07 för 399:- veckans vara. Synd att det säljs så mycket FIFA, PES6 är betydligt bättre på nästan alla fronter.

tycker faktiskt fifa 07 är jäkligt bra.

har fått bättre betyg än pse6 oftast tom.

Medlem

Inte konstigt EA känner sig så kaxiga. Så klart dem känner att det spelar ingen roll om dem optimerar spelen bättre eller gör spelen mer "klara" innan release. För som det står, dem säljer spel som smör ändå!! Vill vi få förändring i deras sätt att göra klart spel, så måste vi sluta köpa deras halvfärdiga produkter.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar