Kolla in Mass Effect, HD-trailers hos FZ

Medlem

Vill ha Mass Effect nu!

Medlem

Ser underbart ut, men kommer nog vänta något och se om det kommer en PC version senare som det gjorde med KOTOR och snart gör med Jade Empire. För att köpa en konsol för ett spel är ingen lockande tanke.

Medlem

Ser ju onekligen grymt snyggt ut.
Lite orolig måste jag dock säga att jag blir att det kommer kännas för mycket pang-pang och för lite RPG.

Det här skulle dock mycket väl kunna bli titeln som får mig att köpa ett Xbox360.

Medlem

om upplägget kommer vara som kotor så kan detta bli grymt.. är det tok-linjärt så faller hela skiten dock, då kan man lika gärna glo på nån sci-fi rulle..


signatur
Medlem
Skrivet av En Spik:
Skrivet av Bazil:

Jag läste just på deras forum att det inte är den slutgiltiga rösten vilket var något av en lättnad.

Phew! Hoppas den där alienkillen har annorlunda röst också.
Ska absolut inte välja Sheppards röst som i trailern.
Inte utseende av den delen heller. LÄNGTAR.

De har som sagt inte används sig av de slutgiltiga rösterna p.g.a. att de vill att ska vara en överraskning. De ska tydligen ha med en del kändisröster.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av MKultra:

om upplägget kommer vara som kotor så kan detta bli grymt.. är det tok-linjärt så faller hela skiten dock, då kan man lika gärna glo på nån sci-fi rulle..

Kotor var ju knappst särskilt fritt, man kunde välja mellan planet a,b eller c. Men det spelade ingen roll vad du valde då du gick tillbaka till de andra planeterna som inget hadde hänt. Dessutom var planeterna små och väldigt begränsade.

Förmodligen kommer detta bli likadant antar jag. Men alltid trevligt med RPG spel som går ifrån normen med tärningar som sköter allt. Nu behöver vi bara lite fler MMO spel i samma stil.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kan man göra sin egen huvud-karaktär, eller ser han ut som i filmerna?


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av MKultra:

om upplägget kommer vara som kotor så kan detta bli grymt.. är det tok-linjärt så faller hela skiten dock, då kan man lika gärna glo på nån sci-fi rulle..

Kotor var ju knappst särskilt fritt, man kunde välja mellan planet a,b eller c. Men det spelade ingen roll vad du valde då du gick tillbaka till de andra planeterna som inget hadde hänt. Dessutom var planeterna små och väldigt begränsade.

KOTOR var mkt friare än ett vanligt FPS, det var det jag menade med "inte toklinjärt". Jag har onda aningar att detta spel är mer linjärt än KOTOR..


signatur
12
Skriv svar