Wii-fans nu i kö en vecka före premiären

Robot
Medlem
Wii-fans nu i kö en vecka före premiären

Haha visst vill jag också ha ett Wii, men fan så desperat är jag inte

Inaktiv

lol, orka... men min brorsa har redan förhandsbokat wii och zelda så gissa vem som kommer att snylta den 8:de

förresten så har jag redan skapat en tråd med detta i forumet under nintendo =/

signatur

Nej, jag har inte dyslexi... Det är bara du som inte kan läsa ;)

Medlem

men shit... seriöst orka!

Hur kan man ha tid att sitta över en vecka bara för att få en tv spels konsoll?!

Medlem
Skrivet av skottet:

men shit... seriöst orka!

Hur kan man ha tid att sitta över en vecka bara för att få en tv spels konsoll?!

Som man dessutom kunde förhandsboka om man gjorde de för länge sen Nä, jag skulle aldrig stå ute en hel vecka på samma plats, och särskilt inte för Wii. Jag har stått i kö en natt och det va till premiären för LOTR: The Return of the King.

Medlem

Kanske om jesus kom tillbaka för endast en kväll att jag skulle köa... eller... nej, förresten.

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Medlem

Hahaha lär dröja några dagar innan de får sällskap där :D. Skulle aldrig kunna tänka mig stå i kylan så länge. Hade man fått ny bil gratis så visst men inte för nån sketen konsol haha.

Medlem

Patetiskt värre... en dag kan jag förstå, kanske till och med två, men sex? Nej!

signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Dom lider väll av någon form av uppmärksahets störning kanske

signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Varför köa i en vecka till Wii, när man kan köpa en xbox 360 och gears of wars?

signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

Såg han idag hahahah Sjuk snubbe

Medlem

Vad händer om Webhallen blir rånad igen? Ska dom starta en ny kö och först tillbaka till kön är först eller?

Medlem

"av två "frusna själar" - människor vars entusiasm sannolikt endast överträffas av deras lediga tid."

hahaha

Inaktiv

Lodisar!

signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Har dom tält med sig? Eller ska dom vara ute 24/7?

signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Antingen gör man såhär, eller så tar man och förhandsbokar 4-5 månader innan och får ett samtal från butiken

You decide vilket som är smartast.

Medlem

Det ser inte ljust ut för min del. Beställde min på discshop den 28:e okt, fick ett brev idag där det står att de förmodligen inte kommer att kunna leverera den på fredag pga begränsat utbud....fick "The Office - Julfesten" som plåster på såren, en serie som jag aldrig varit intresserad av och inte såg när den gick på tv....får väl ta o kolla lite i helgen och se om det är nåt för mig

Inaktiv

va fan, det är ju jag som kommer ut genom dörren.
hade ju precis köpt mitt nya game card.

haha

Inaktiv

Hej,

Detta mail skickar vi till dig för att meddela om att du är en av de lyckliga som kommer få din Nintendo Wii till releasen 8/12-06 (om inget oförutsett händer).
Grattis. Och bra jobbat att förhandsboka så tidigt.
Det slutgiltiga faststälda priset blev: 2695:-

Inaktiv

Det är lite dyrare än vad jag köpte min nya NES med Ice Climber, jag tror den kostade mellan 1100kr-1500kr, år 1987. Det blir mellan 1800kr-2446 kr i dagens pengar.

iofs så får man ett gyro också..

Inaktiv

haha, vilka jävla jon.

Inaktiv
Medlem

Önskar själv att jag hade så mycket fritid som dessa killar verkar ha. Fast då hade jag inte setat utanför webhallen och väntat på Wii utan gjort en aning mer givande saker De kan säkert ha börjat ställt sig där när det är 3 dagar kvar och ändå vara först i kön.

Medlem
Skrivet av jimmi:

haha, vilka jävla jon.

signatur

yolo

Medlem
Medlem

Är det inte lite väl tidigt att ställa sig redan?

signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Var precis vid Webhallen på Sveavägen, såg inte till några campande spelnördar. De tröttnade väl, efter vad...en dag?

Nåväl, de fick lite publicitet så man ska väl inte fnysa...

Medlem

Man är nog alltbra skadad om man campar flera dagar i sträck för att få vara bland de första med att få ett ex. Sinnessjukt är vad det är.

Medlem

Lirarn som satt med DGC jackan vart väl kickad från jobbet när nån såg att han satt där och "campa", alt att chefen kom och drog honom tillbaka till jobbet

12
Skriv svar