Öppen beta av Supreme Commander

Medlem

Efter ett tags spelande (många enheter) så börjar det lagga rejält. Kan man fixa detta på nå vis, och hjälper det att öppna portar i routen tro?

Medlem

Spelet är syncat när ni lirar multiplayer, dvs, spelet går inte snabbare än det gör för den person med slöast anslutning/dator, bara så ni inte tror att allt är 'ert' fel

Medlem

Knasig beta det här... fixade blackscreen problemet men jag får "Skicka, Skicka Inte" fel efter det har stått "Connecting" ett tag. Jag öppnade port 6112 men om jag öppnar 9103 som det står att GPGnet kräver så kan jag inte logga in överhuvudtaget... tips någon?

Medlem

vafan är det bara min key som det står invalid på?? går fan inte å regga en ny heller.. äckliga jävla skitplanet

Medlem

stod så för mig en gång... startade bara om gpgnet så funka de..

Medlem
Skrivet av Drapan:

stod så för mig en gång... startade bara om gpgnet så funka de..

säker du inte gjorde nått annat? t.ex testat regga med en annan email, en annan key men fungerar inte.. mycket märkligt!!

Medlem
Skrivet av slinfolo:

Komplex?

komplex eller vänner som kan knuffa lite på varandra, i dunno. va tror du?

Skrivet av Bill:

Shit Bjosarn byt blöja eller nåt..

ge oss ett inlägg ang. topicen?

roligt att de inte e så många som e bra än, så man kan t.o.m. vinna ranked games ;D


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

fucking commander........skitkul spel...när man väl kan spela det....

helt mongo när det gäller betan att ens komma in på en server...antingen så
1)krahsar chatprogrammet så allt skiter sig...
2)inget händer när man försöker joina
3)när man väl kommer in i ingame chatten så har alla börjat spela och man blir utkastad till windows...
4)spelet krashar när det vill


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Uhm var fan får man tag i betanyckeln? :S

Inaktiv

Alltså, jag har problem med tangentbordet. Från att jag går in i spelet via gpg.net så låser sig allt om ja rör en tangent och jag måste starta om datorn! Fetdrygt, mycket svårare och spela då och jag kan ju inte chatta o.s.v.. Varför äre så? Någon?

12
Skriv svar