Sony om upplösningsproblemen

Robot
Inaktiv
Sony om upplösningsproblemen

haha skylla på tv-apparaterna...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

"Era tv-apparater stödjer inte upplösningen"

Nähe, men hur kan 360 göra det då


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Hur många tv-apparater är det egentligen som enbart stödjer 1080i? Merparten av de hd-tv apparater som säljs idag kan ju inte ens visa den upplösningen...

Flakmonkey

gamla CRT HDTVs stödjer visst enbart 1080i... så enbart i USA i princip... och väldigt få där... lite lustigt att folk tycker att det här är ett värre problem än den här wii-updateringen som förstörde konsolerna ^^

Medlem

Otippat att de första de gör är skylla ifrån sig...

Dvs helt i linje med deras senaste komentarer så fort någon yppar ett problem med deras konsol eller något som rör den.


signatur

system: online

Medlem
Skrivet av Nosnos:

gamla CRT HDTVs stödjer visst enbart 1080i... så enbart i USA i princip... och väldigt få där... lite lustigt att folk tycker att det här är ett värre problem än den här wii-updateringen som förstörde konsolerna ^^

För guds skull, nu är det wii du snackar om. Nyheter gällande wii får endast handla om spelglädje eller hur Wii räddade kattungar från brinnande hus. Det borde du veta

Medlem
Skrivet av Nosnos:

gamla CRT HDTVs stödjer visst enbart 1080i... så enbart i USA i princip... och väldigt få där... lite lustigt att folk tycker att det här är ett värre problem än den här wii-updateringen som förstörde konsolerna ^^

Det är ballt och häftigt att hata Sony, medans det är helt självklart att älska Nintendo, de kan ju inte göra några fel!

Men men, det ger ju oss med lite objektivitet ett gott skratt om inte annat


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

gamla CRT HDTVs stödjer visst enbart 1080i... så enbart i USA i princip... och väldigt få där... lite lustigt att folk tycker att det här är ett värre problem än den här wii-updateringen som förstörde konsolerna ^^

Men Nintendo skyller inte ifrån sig, de fixar istället problemet/ersätter skadade konsoller.

Inaktiv
Skrivet av Wristwatch:

Nyheter gällande wii får endast handla om spelglädje eller hur Wii räddade kattungar från brinnande hus.

underbart kul

Skrivet av LocSin:
Skrivet av Nosnos:

gamla CRT HDTVs stödjer visst enbart 1080i... så enbart i USA i princip... och väldigt få där... lite lustigt att folk tycker att det här är ett värre problem än den här wii-updateringen som förstörde konsolerna ^^

Det är ballt och häftigt att hata Sony, medans det är helt självklart att älska Nintendo, de kan ju inte göra några fel!

Men men, det ger ju oss med lite objektivitet ett gott skratt om inte annat

Ha, som om inte både Sony och Nintendo förtjänar kritik för sina saker och mer av det slaget åt Sony

Medlem

^-- Lustigt hur en nyhet och sonys problem gick över till Wii helt plötsligt. Ska man inte kritisera och tala om nyheten i fråga? frågar bara eftersom det var en FZ Forummoderator som gick offtopic med sitt inlägg till en början.

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Lustigt hur en nyhet och sonys problem gick över till Wii helt plötsligt. Ska man inte kritisera och tala om nyheten i fråga?

Satans EA som suger ut sina kunder!

Medlem

För ett antal år sedan var det inne att älska sony och hata nintendo, då rollerna var i princip ombytta. vad intressant!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Lustigt hur en nyhet och sonys problem gick över till Wii helt plötsligt. Ska man inte kritisera och tala om nyheten i fråga? frågar bara eftersom det var en FZ Forummoderator som gick offtopic med sitt inlägg till en början.

Ja men NosNos är känd för att vara Sony Fanboy, så så konstigt är det inte!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

tihi, utlösningsproblem

(den var låg, jag vet)


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Flakmonkey
Skrivet av HaZe303:

Ja men NosNos är känd för att vara Sony Fanboy, så så konstigt är det inte!?

Och för ett år sedan, när alla gnällde på 360, var jag en xbox fanboy... om folk vill kalla mig för fanboy så fine, men ni kan väl iaf bestämma er för vilken fanboy jag ska vara?

Sen så känns det väl lite underligt att en sony fanboy äger xbox, xbox 360 och ett gäng nintendo-konsoler? men men...

Medlem

^-- Jag äger alla sonys konsoller, MS konsoller och ett antal nintendo konsoller, och jag håller mig för tillfället till 360. Så inget konstigt med det

Flakmonkey

men vem kallar dig för 360-fanboy? För att vara fanboy ska man imo bara kunna se de bra sidorna i "sin egen" konsol och skippa de dåliga... samtidigt som man bara ser de dåliga saker i de andra konsolerna och inte se de bra...

Personligen tycker jag inte att jag stämmer in på den bilden. Anledningen till att jag försvarar PS3 i många lägen är helt enkelt för att jag tycker att det är så otroligt vinklat. Allt Sony gör är pest, de skulle kunna skapa världsfred och det hade varit hemskt. Med andra ord är läget det omvända från hur det var för ett år sedan innan 360-släpptes och då försvarade jag 360 på precis samma sätt ^^ Så om det gör mig till fanboy enligt somligas ögon så får jag helt enkelt ta den titeln

Jag tycker då inte att du är en fanboy Nosnos, men du har ibland lite svårt att se varför så många faktiskt börjat klaga på Sony och PS3 Precis som att vissa har problem att se varför det är så populärt att klaga på Microsoft, eller EA. Visst går klagandet i överdrift ibland, men de bakomliggande skälen är faktiskt verkliga. Nintendo har fått sin drös med skäll för Wii också, så att säga att alla älskar Nintendo och hatar Sony helt plötsligt får folk att reagera

Medlem

Folk, vi har fått en Wii problem tråd som är lite nyare, let's go there and whine some!

1
Skriv svar