Valve presenterar Source-driven coop

Medlem
Valve presenterar Source-driven coop

Intressant värre


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Snälla TV-spelsguden Låt detta bli skitbra, mer coop åt folket!

Skägg.
10 Chambers

På pappret låter det tårta, zombies och coop. Valve måste ha sett alla de moddar med samma tema som är i görande...


signatur
Medlem

Äntligen nån som har fattat galoppen!

Inaktiv

Det finns nog ingen motor eller liknande som har så mycket zombie-relaterade saker som source. Finns en mijlard moddar in the works. KVALITET inte kvantitet people


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Inaktiv

Haha, det var ju bara det som fattades, ett till zombiespel!

Medlem

Allt jag ser är coop! Yeeeeeeeehhaaaaw! *GLAD*

Som RozZy sa, mer coop åt folket!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Namron:

Haha, det var ju bara det som fattades, ett till zombiespel!

Kan det någonsin bli för mycket zombies?


signatur
Medlem

Aldrig! Zombiespel + Coop = Sant.

I coop vill man ha röjj, därför Serious sam blev så populärt back in the days;)

Medlem
Skrivet av Namron:

Haha, det var ju bara det som fattades, ett till zombiespel!

Finns iofs inte överdrivet mycket zombiespel till PC..visst finns det ett par, men inte många.

Det här ska bli riktigt nice, dom hade coop i Land Of The Dead - men det var för få zombies när man tog deathmatch och tog man teamplay så var det för liten karta (iofs jävligt kul endå)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tror mer på Zombie Master* modden men säger definitivt inte nej till zombie coop spel. För övrigt en av de största missarna med Dead Rising, inget Coop Survival/Overrun läge

*FPS spelare mot en "Zombie Master" som styr sina zombies via RTS


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Tror mer på Zombie Master* modden men säger definitivt inte nej till zombie coop spel. För övrigt en av de största missarna med Dead Rising, inget Coop Survival/Overrun läge

*FPS spelare mot en "Zombie Master" som styr sina zombies via RTS

Det spelet lät rätt kul faktiskt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Finns det något bra zombiespel med coop??! :\


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av stellanj:

Tack!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Äntligen, ett spel som kan vara värt att köpa. Det har varit ett tag sen sist.

Skrivet av stellanj:

Tackar!8)

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Wardancer:

Tror mer på Zombie Master* modden men säger definitivt inte nej till zombie coop spel. För övrigt en av de största missarna med Dead Rising, inget Coop Survival/Overrun läge

*FPS spelare mot en "Zombie Master" som styr sina zombies via RTS

Det spelet lät rätt kul faktiskt.

http://www.zombiemaster.org/

För mer info och lite filmer, inte världens flashigaste grafik alla gånger men som jag ser det. AI Zombies = Kul, AI zombies som kan överaska dig genom att anfalla bakifrån eller lägga sig i bakhåll, Mer kul! Sen behöver inte jag en massa flashiga shaders och annat skit


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ahha! Jag tänker mej Ravenholm, 2000 zombies och 4 mänskliga spelare med gravity guns, bring on the mayhem!!

edit: OMG är allt jag kan säga efter att ha läst den scannade artikeln, satan va bra det här kan bli! Hur funkar det här med steam, måste jag köpa HL2 för att kunna köra detta spelet eller räcker det mer att jag skapar ett Steam-konto?


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

jaaa äntligen lite co-op!

Medlem
Skrivet av Langos:

Ahha! Jag tänker mej Ravenholm, 2000 zombies och 4 mänskliga spelare med gravity guns, bring on the mayhem!!

edit: OMG är allt jag kan säga efter att ha läst den scannade artikeln, satan va bra det här kan bli! Hur funkar det här med steam, måste jag köpa HL2 för att kunna köra detta spelet eller räcker det mer att jag skapar ett Steam-konto?

lär nog räcka med ett steamkonto om man nu behöver steam öht

Medlem

Öh, du får nog betala för själva spelet.

Så, steamkonto + spelet(antagligen blir det digital distribution only(detta är bara vad jag förmodar)).

Medlem

co-op är gött! nu ska jag fira:) klart slut, kom.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv

Lite ingame är väl för mycket att fråga om.
Detta kan nog blir jäkligt kul.
Men kan man bara spela 4 mot zombisarna?
Ja ja det blir nog kung de där

Ett annat wow liknande zombie spel som är på G. http://www.exanimusthegame.com/website/index.html


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Outzider det är massor med AI zombies som spawnar beroende på var du är, hur bra du spelar hur mycket vapen osv. Sen kan spelare gå in och styra de större elakare odöda, samt även ge order till ai zombierna så vitt jag förstår.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ÄNTLIGEN har de förstått att coop är det roligast som finns att spela med poolarna.

Medlem
Medlem

Om jag skulle köpa detta skulle jag inte kunna spela på internet. FUCK YOU STEAM! LADDA HEM FTW!!!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av SoniC:

Om jag skulle köpa detta skulle jag inte kunna spela på internet. FUCK YOU STEAM! LADDA HEM FTW!!!

Varför?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar