Alla smärtors dag

Inaktiv
Alla smärtors dag

Igår fick jag ett sms sådär en kvart i tolv på natten.
'Ska du med ut imorgon?'

Det var från en av mina bästa vänner, som inte har det så jävla bra i sin relation. Jag hade egentligen helt glömt att det var alla hjärtans dag vi snackade om då för stunden, utan messade tillbaka att jag ska jobba på fredag och inte pallar bakfylla just den dagen. Okej, hon jobbade med, men skitsamma sen liksom. Sen frågade hon vad ag och sambon ska göra för mys. Så jag raddade upp vår smarriga middag som ska tillagas ikväll efter jobbet, lite skumpa och lite allmänt mys.

Sen frågade jag vad de ska göra.
'Han vet nog inte ens att det är alla hjärtans dag, och om han nu vet det kanske det blir nåt gjort, annars skiter jag i vilket, jag tänker inte göra nåt.'

Sen sa vi godnatt. Och jag lider med henne. Man ska kunna visa sin kärlek alla årets dagar men om man nu är kass på det så kan man väl iaf visa den på alla hjärtans dag. Ska bli intressant att höra hur det gick. Det är verkligen en ångestens dag på många sätt.

Men jag ska skicka lite extra love till lite fz-geeks

Nosnos, Nic2 och Katana. <3 to you guys.

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Alla smärtors dag

Vadå? Räknar din kompis kallt med att pojkvännen ska göra något eller så får det vara? Är de inte båda lika dåliga då? Sen är det väldigt löjligt att man måste göra något just idag imo


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Ja men då har du inte läst mitt inlägg, jag skrev ju just det, alla dagar. Och jag skrev inte hela historien heller, men om vi säger såhär, hade jag avrit henne hade han varit ute ur mitt liv för länge sen. Han är sjukt elak mot henne, men hon är kär och dum. Eller rädd för att bryta, eftersom de flyttat till en ny stad där hon känner typ 3 pers.


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem

Jodå, jag läste. Möjligtvis att jag missuppfattade, det är inte omöjligt, snarare troligt

Men låter fett segt :c


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Äsch, detta är ju bara en kommersiell skitdag som alla andra.

Har hon problem alla andra dagar så blir det ju inte nödvändigtvis bättre denna dag heller.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar