Veckans fråga: Ska du köpa Battlefield 2142?

Medlem

inget att ha.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Dumlen:

ÄSch, alla bara gnäller. QW är ju bara ett moddat Doom 3

Moddat quake 4!!!

som i sin tur är en moddad Doom 3 motor

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

ÄSch, alla bara gnäller. QW är ju bara ett moddat Doom 3

Kanske det är men det är ingen jävla mjölkning där iaf. Jag har mer förtroende för ID och ET gänget än dice/ea efter bf2 och bf2142 beta/demo...


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Inte som det ser ut

Medlem

Tja, kolla bara "barometern" ni ja sägare ligger i klart underläge här på FZ så mer behöver man väl inte säga.

Jag köper inte ett pushat spel med hjälp av en demo
med en ynka bana!

Dessutom, Connection problem hela tiden, tror fan inte dom lyckas lösa det förrän om 2-3 patchar, som vanligt!

EA/DICE masters of the noble art of PATCH!

/S


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av kanianbe:

Nej!

Kunden har alltid rätt.

Beror på situationen.

Om ni någon gång har arbetat i butik så borde ni veta att kunden tamejfan aldrig har rätt.

Sen han/hon som citarade mig högre upp, sen när blev spelbranchen en välgörenhet? Du köper en produkt som är skapad av ett företag som är ute efter att tjäna pengar.

Sen alla som klagar över att spel är buggiga, om ni någon gång hade tillverkat något själva så hade ni insett att det inte är så jävla lätt att skapa helt felfria program. Ju mer funktioner / effekter som implementeras ju mer fel kommer sannolikt att dyka upp. Enligt mig gör dom ett jävligt bra jobb som lyckas mecka ihop något spelbart iöverhuvudtaget!

Sen vad fan är 400 spänn att snacka om? En billig kväll på krogen.

Klart man skall påpeka om det är något man tycker är fel, men någonstans har det gått snett när folk sitter å gnäller över problem som dom själv spekulerat fram.

Inaktiv
Skrivet av DarthChubby:
Skrivet av mackie:
Skrivet av Verity:

Första BF-spelet som jag inte köper.

URK
Medlem

kattfille

nu får du ge dej om man köper en produkt så skall den vara hel. det skall gälla alla produkter även spel som är en produkt. med en sådan inställning så blir det bara värre. man ska inte behöva köpa grisen i säcken och hoppas på att företaget är snälla eller inte. ja det kan vara svårt att göra ett spel men det är något som konsumenten inte ska bli lidande av.

du köper en bil som blinkers motorstop gasen funkar inte ricktig. du vill lämna in den felande produkten. du får till svars det är svårt att göra bilar så den komplett och inga fel på så håll till godo.

som kund så kräver man en vistyp av kvalitet.

400kr för dej är inte mycket om man jämnför med en av dina kroggrundor. även 400kr är pengar och om jag köper sprit med de pengar så vill jag ha ricktig sprit och inte återandvänd sprit som folk pissar på toalett till öl. fast det är väl så du vill ha.

är så himla trött på folk som inte inser det ståra hela desså lägre krav man går med på desså värre blir det.

som jag har sakt tidigare det behövs något som sätter krav på nöjesindustrin så de inte kan släppa vad de vill och påstå att det inte finns buggar som det finns massor av.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

"är så himla trött på folk" som tror dom skrivit ett listigt inlägg i forumet, fast det i själva verket inte har något som helst logiskt sammanhang

Inaktiv

Hahaha, kan inte mer än att skratta åt alla griniga 12åringar som bölar för att inte alla tycker det suger. För dem som aldrig köpte bf2 är detta ett bra alternativ, det är skoj och det nya titan modet är skitkul, dessutom är det sci-fi som vissa diggar.
Sen håller jag med om att dice och EA kan dra nått gammalt över sig, men detta är helt klart ett köp för mig ändå. Vill spela det och tänker inte gå miste om det bara för att det inte är särskilt olikt bf2 eller för att EA är penga giriga idioter.

Medlem

Kommer inte att köpa några fler spel ifrån EA.
Det sista BF spelet som var bra är 1942an;)

Skriv svar