BF2142-demon släpps imorgon

Robot
Medlem
BF2142-demon släpps imorgon

Spännande.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Håller med


signatur

Nämen!

Inaktiv

Kanske betyder att några som förbokat lägger ut demon som torrent redan ikväll?? *hoppas*

Nu jäklar ska det bli spela av!

Medlem

Jaja, lär ju knappast köpa detta, men kommer de ett demo så e de ju klart att de ska testas!

Inaktiv

Cya on the battlefield!

Inaktiv

Kom ihåg allihop, om ni ska träffa nåt längre än en meter bort, använde pistolen eller prickskyttegeväret!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv
Skrivet av Glazarus:

Kanske betyder att några som förbokat lägger ut demon som torrent redan ikväll?? *hoppas*

Tyvärr inte, det släpps imorgon kl 09 till de som förbokat med EA Downloadern, 24h senare på Gamespot och 24h senare (lördag) får vem som helst släppa filerna.

http://www.bf2142.se/forums.php?m=posts&q=671

Medlem

så.. demot släpps inte till dom som har köpt den via EA downloadern förrn på fredag??? eller har jag missuppfattat det??


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

YES! Jag trodde det skulle komma om typ en vecka!:D


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Inaktiv
Citat:

It will then be available on exclusive sites publicly from Friday, 6th October. E.G. The US site for this portion of the release is Gamespot.

runt 30Kbp/s tankar man från Gamespot en vanlig dag om man har tur
O_O -=;

Medlem

Men detta spel kan köra upp något.
Fan saknar 1942 tiderna då vare popis alltså men
nu när EA är in charge äre budget och endast 100% fokus
på pengarna och snabba leveranser som gäller.

Sj hoppas hoppas jag att bf 3 lr bad company som det heter
kommer vara nåt revolutionerande till 360n.

MFC
Medlem

hatar demon för att de alltid lämnar något kvar..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

nästan så man måste prova endast för att se vad de lovat men inte haft med denhär gången...

Medlem

nice , måste ju testa iaf . bf2 buggar ju som fasen för mig kommer inte ens in i spelet längre hehe...

Medlem

Hmm, inte alltid jag sett att FZ skriver rätt...

"Demon" people, demon... inte demot, inte demoen.

Medlem

Så då är det alltså 18:00 på fredag som det gäller..

Edit: 18, inte 15..

Medlem

Vi får väl hoppas det blir bättre än betan iaf

Skrivet av iOWa:

Vi får väl hoppas det blir bättre än betan iaf

Det hoppas jag verkligen. Ska bli spännande och se hur mycket det ändrats sedan betan.

Medlem

Ser värkligen fram emot demot! Håller med föregående talare. "Ska bli spännande och se hur mycket det ändrats sedan betan."

Inaktiv

Demo is available on these dates and times from the following locations:
Thursday, October 5th 12AM PST EA Downloader (only preorder)
Friday, October 6th 9AM PST GameSpot.com (public!)
Friday, October 6th 6PM PST IGN (public!)

skickade in detta som tips med länk till Fz innan idag..... verkar inte ha kommit fram.

Medlem

ge mig ArmA istället :/

Medlem

"Tiderna som gäller är klockan 09:00 på morgonen, svensk tid, för samtliga releaser. Anledningen till att vi publicerar detta mail är för att ingen ska få för sig att demot inte släpps publikt förrän på lördagen, som BF2142.com felaktigt påstått. Det framgår av infon ovan att demot publikt släpps på Gamespot på fredag, men att man själv inte får hosta filerna förrän på söndagen."

Citat ifrån: http://www.bf2142.se/forums.php?m=posts&q=671

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Hmm, inte alltid jag sett att FZ skriver rätt...

"Demon" people, demon... inte demot, inte demoen.

Det beror helt på vad man menar med ordet "demo". Om man använder det som en förkortning av demonstration (dess ursprungliga mening), ja då är det demon man säger. Om man däremot använder det som ett eget ord i sig, en anglicisering om du så vill, så böjs det "demot"


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

Denna måste man ju testa, se om det är något eller inte:P

Medlem

Jepp det har blivigt lite blodad tand och man måste ju testa om det blivigt bättre än betan...


signatur

Alfa Bertil

Medlem
Skrivet av jonas:

"Tiderna som gäller är klockan 09:00 på morgonen, svensk tid, för samtliga releaser. Anledningen till att vi publicerar detta mail är för att ingen ska få för sig att demot inte släpps publikt förrän på lördagen, som BF2142.com felaktigt påstått. Det framgår av infon ovan att demot publikt släpps på Gamespot på fredag, men att man själv inte får hosta filerna förrän på söndagen."

Citat ifrån: http://www.bf2142.se/forums.php?m=posts&q=671

Men det blir ju på fredag 18:00 vår tid som demot släpps offentligt. GameSpot släpper det "Friday, October 6 at 9 a.m. PDT", och vi ligger 9 timmar före dem. Så 18:00 på fredag, 6 oktober.

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:
Skrivet av jonas:

"Tiderna som gäller är klockan 09:00 på morgonen, svensk tid, för samtliga releaser. Anledningen till att vi publicerar detta mail är för att ingen ska få för sig att demot inte släpps publikt förrän på lördagen, som BF2142.com felaktigt påstått. Det framgår av infon ovan att demot publikt släpps på Gamespot på fredag, men att man själv inte får hosta filerna förrän på söndagen."

Citat ifrån: http://www.bf2142.se/forums.php?m=posts&q=671

Men det blir ju på fredag 18:00 vår tid som demot släpps offentligt. GameSpot släpper det "Friday, October 6 at 9 a.m. PDT", och vi ligger 9 timmar före dem. Så 18:00 på fredag, 6 oktober.

vilken tid mån tro kommer demot up på fz då?

Medlem

Hoppas det kommer upp en torrent. Jag kommer ihåg det extrema demo kaoset det var till BF2 demot.

12
Skriv svar