BF2142-demon släpps imorgon

Inaktiv

09:00 CET Idag släpptes det till de som har förhandsbokat med EA Dlern
18:00 Imorgon släpps det till allmänheten på Gamespot ( http://www.gamespot.com/demos/battlefield2142/index.php )
På lördag (från 09:00 CET) får vem som helst ladda upp filen.

Medlem

Vet någon om ens konto man använda i Beta2 kommer ha kvar alla ens unlocks? Jag skulle gärna börja på nu kula faktiskt...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Går det att kopiera ut demot från EA's downloader?

Medlem

vad skojsigt och testa detta demot. Körde betan och får hoppas att de har gjort förbättringar sedan dess

Medlem

HIttade precis Demon på en Torrentsite... Borde vara den när det står BF2142 official demo, den är uploadad för 40minuter sen så???

Tankar skiten NU i vilket fall...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

HIttade precis Demon på en Torrentsite... Borde vara den när det står BF2142 official demo, den är uploadad för 40minuter sen så???

Tankar skiten NU i vilket fall...

Hmm, vilken site?
Kan du lägga upp den på http://gameupdates.org?

ro
Medlem

Finns en på isohunt, säkert fake men man vet aldrig.

Inaktiv

Demot finns ute på Piratebay nu.. Och det är det riktiga demot. Tanker i 400kb/s

ro
Medlem

Feeeeel theee loooove baby! (båda är "riktiga", men pb´s är mycket snabbare)

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av bamse1985:

pb?

piratebay även känt som tpb

Inaktiv

Vore ju kanon med en länk också till torrentfilen?! Eller iaf, vad den heter som du tankar. Får ingen träff på PB som känns relevant.

Medlem

Finns typ bara en länk på TPB som e demo...

Medlem

Tankar demot nu, men undrar om det funkar då man inte har beställt det hos EA???

Inaktiv
Inaktiv

Torrenten finns på the piratebay NU!! Men än är det ingen som laddat ner det, men det finns visst 2 seeders..


signatur

/J.

Inaktiv

Oj såg inte förgående poster! Men skit sam!


signatur

/J.

Inaktiv

Nu är det boys som har 100% så nu går det i 600kb/s klart om 20 min

Medlem

Tjo! Sitter i Asien på en wireless lina och kommer nog inte ha någon ping aktuell att lira multiplayer med, så finns det ett singleplayer alternativ?

Medlem

Umm..ni kanske inte skulle ge torrent länken? Med tanke på att folk betalt för att få demot 1 dag tidigare så är det ju inte direkt lagligt (antar jag) att sprida den till icke betalande spelare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tror inte det, betan hade inget singelplayer och samma med Battlefield 2 demon.


signatur

Working as intended.

Medlem

jag kan inte logga in ..timeout osv hela tiden.. kärlek till EA

Medlem

nej fy fan va tråkigt det var...

Medlem
Skrivet av Robsterr:

nej fy fan va tråkigt det var...

Hur länge hade du spelat när du skrev det där?

Jag tyckte det var lika roligt som de första gångerna jag provat de tidigare BF-spelen. Om du inte gillat dessa kan jag dock förtå din åsikt lite bättre.

Medlem

Bara 40min kvar tills demot släppts yiiiihaaa


signatur

Live long and prosper

12
Skriv svar