Tung tävling på FZ!

Medlem

När får man reda på vinnarna?

Inaktiv
Skrivet av KeyserSoeze:

När får man reda på vinnarna?

Tävlingen pågår till den 6:e oktober, men när vi får reda på vem som vinner detta har jag ingen aning om.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Bara för du har det svårt betyder inte att vi andra tänker låta dig vinna ;D

Aha min enda chans var att vinna genom att ni tyckte synd om mig. Men eftersom ni alla är satanister och nazister så verkar det som att det kommer skita sig :\


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Godwin's Law.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Inaktiv

Spänningen är oliiiiiiiiiiiiiidlig

Medlem

Allt är finemang förutom, "Dessutom får samtliga vinnare varsin kopia av filmen G.I. Jane på DVD."

Medlem

När är det jag får reda på om ni är hjältar eller inte?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

MFC
Medlem

alltså.. det är den 10:e och jag anar att FZ publicerat vinnarna på någon obskyr sida som är länkad till en norsk domän.. men jag kanske har fel ?

Tycker det ska finnas en länk på vänster sida med "Tävlingar" där man ser en lista på tävlingar och en länk (om vinnarna presenterats) till vinnarn..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Redaktör

Vi kommer skriva en het nyhet om vinnarna när vi utsett dem. Kräver att ni kollar framsidan en gång per dag - inte särskilt jobbigt.

Och när blir det? When we're done.


signatur
MFC
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Vi kommer skriva en het nyhet om vinnarna när vi utsett dem. Kräver att ni kollar framsidan en gång per dag - inte särskilt jobbigt.

Och när blir det? When we're done.

höhö.. men ni har ju länkar till det mesta i menyn till vänster, varför ingen om "tävlingar"? Det är ju ändå en återkommande företeelse precis som "omröstningar". För mig handlar det om att vara konsekvent och göra informationen lättillgänglig i efterhand. Nu måste man förlita sig på arkivet eller nått om man vill kolla hur det gick i tävlingen (ja, man har ju knappast vunnit om man inte har fått något mail om det .. men ändå).

jag kommer med ett konstruktivt förslag, kan köpa ett "nej".. fast då gärna med annan motivering än "kollar framsidan en gång per dag". Tycker inte det är konsekvent att inte ha en länk till "tävlingar", det är bara vad jag tycker.

Gonatt


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Redaktör

Förslaget är bra, jag menade inte att avfärda det. Det är möjligt att en tävlingslänk kommer vad det lider, men eftersom vi har tonvis med saker att fixa och begränsat med mankraft på kodfronten kan det ta ett tag. Tills dess, se föregående inlägg.


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

Vi kommer skriva en het nyhet om vinnarna när vi utsett dem. Kräver att ni kollar framsidan en gång per dag - inte särskilt jobbigt.

Och när blir det? When we're done.

Okej.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Är tävlingen avgjord ännu? Vann jag ingenting?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

123
Skriv svar