Tysk Undercover-demo släppt
Andra världskriget är bara populärt i speltillverkarnas ögon... Själv har jag tröttnat på alla kopior på kopiorna som kommer, längtar tills den dagen det kommer nåt riktigt nyskapande :/
Snack, det finns många (inklusive jag) som älskar andra världskrigs spel. Finns ju anledning till att dom gör spelen också, dom säljer ju.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Andra världskriget är bara populärt i speltillverkarnas ögon... Själv har jag tröttnat på alla kopior på kopiorna som kommer, längtar tills den dagen det kommer nåt riktigt nyskapande :/
Snack, det finns många (inklusive jag) som älskar andra världskrigs spel. Finns ju anledning till att dom gör spelen också, dom säljer ju.
Ja, vad ska man köpa när det inte finns nåt annat?
Nej, det är klart att det finns folk som tycker om dom, men själv har jag tröttnat, och känner väldigt många andra som också har tröttnat på dom.
Ja, vad ska man köpa när det inte finns nåt annat?
Nej, det är klart att det finns folk som tycker om dom, men själv har jag tröttnat, och känner väldigt många andra som också har tröttnat på dom.
Jo det är ju helt klart sant - själv är jag die hard hardcore ww2 fanatiker Så kanske därför jag började gnälla på dig! lol
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Gillar oftast WW2 spel mer än moderna då t.ex. flygplanen då känns mycket mer hands on än att skjuta en målsökande raket. Samma sak med anti tank vapen osv. samt att i WW2 var det mycket mer balanserad teknologi mellan länderna. Nu förtiden har vi USA på ena sidan med moderna vapen och tanks och sen "iraq" på andra sidan med gammalt skräp typ. blir inte alls lika intressant.
WW2 kan man liksom göra väldigt realistiskt och det blir balanserat endå, funkar inte med moderna krig.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.