Ny Elveon-trailer

Robot
Medlem
Ny Elveon-trailer

Den här trailern var mycket bättre än den förra!! Här kunde man t.om se att det var UE3 som används för spelet. Kunde man nästan inte tro i förra! Fast jag är ändå inte jätteimponerad? Rörelserna ser så stela ut imho.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

vadådå, de svingar ju inte svärden rakt igenom gubbanra iaf

Medlem

Vajjert


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

snyggt! men min dator hackar lite när den spelar filmen av någon anledning

dkd
Medlem
Skrivet av Ymer:

snyggt! men min dator hackar lite när den spelar filmen av någon anledning

d e nog grafikckx kortet som lagar ;);)

Förövrigt är det här spelet sedan länge uppskrivet på min "att köpa-lista". Skulle dock vara kul att se något filmat ur spelarens perspektiv, så man får uppleva hur det här avancerade fightingsystemet de har snackat om kommer fungera.


signatur

Ehe.

Inaktiv

visst var det snyggt....men som sagt...det visar inget från hur man spelar det.....
dom skulle ha speedat upp animationerna 1.5x så hadde det nog sett bättre ut...haha..tom pilen segade sig igenom luften...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Många fancy rörelse, men är skeptisk hur kontrollerna kommer vara. Tror det blir Fahrenheit liknande att trycka rätt i rätt ögonblick så utförs en action, samma för motspelaren som ska göra rätt för att blocka. Sen blandat med att man flyttar gubben traditionellt. Det verkar vara alldeles för få "riktiga" rörelser med en massa animationer imellan.

1
Skriv svar