WoW-snack är värre än lumparminnen.

Vila i frid
WoW-snack är värre än lumparminnen.

Är det bara jag som tycker att det enda som är värre än att sitta och lyssna på ett gäng killar som snackar lumparminnen är att sitta och lyssna på ett gäng tjejer och killar snacka WoW?

Denna infektion blir bara större och större och som i föregående exempel (lumparminnen) är WoW-snacket det tråkigaste som finns att lyssna på för oss som inte själva spelar.

Nu tycker ni säker att det är stor skillnad mellan lumparminnen och wow-minnen men det är det inte. Same shit, different name.

Exempel på lumparminne:
"Höhö, en gång så tvingade Sergeant Karlsson oss att springa 30 kilometer genom buskar och snår och när vi kom tillbaka luktade hela kasern svett och lera."

Exempel på Wow-minne:
"Höhö, en gång när vi raida Azbabablub den XXVI of Cormacron så råkade jag aggroa hela rummet och det slutade med att vår Rouge sprang hela vägen till stan med honom hack i häl."

Så snälla, tänk er för, om ni någonsin tidigare i ert liv upplevt världens tråkigaste samtalsämne (lumparminnen), så tycker jag att ni ska ha vettet nog att inte prata om wow förrutom om alla spelar det.

#blogg


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv
WoW-snack är värre än lumparminnen.

Men alla gör inte lumpen, men alla spelar WoW så alla kan relatera?


signatur

To swing is not to Wii.

Vila i frid
Skrivet av SwingCat:

Men alla gör inte lumpen, men alla spelar WoW så alla kan relatera?

Pfft! Lång från alla spelar Wow. Jag och Tompa sitter som i skam vid lunchbordet när resten av gänget börjar prata om sina eskapader och Epic Mounts innan maten kommer.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem
Skrivet av the_maxx:
Skrivet av SwingCat:

Men alla gör inte lumpen, men alla spelar WoW så alla kan relatera?

Pfft! Lång från alla spelar Wow. Jag och Tompa sitter som i skam vid lunchbordet när resten av gänget börjar prata om sina eskapader och Epic Mounts innan maten kommer.

En av anledningarna varför mp3 är på högsta volym i lunchsalen, vart du än går är det NÅGON som ska prata WoW.

Spelar ju själv lotro men inte fasen går jag och berättar för bert på 16 vad vi gjorde igår kväll SOM HAN REDAN VET.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

hehe, själv är jag glad att det äntligen börjar prata PC spel utanför nördarnas rike.
Dock får det inte vara CS, då får jag utslag.


signatur

R.I.P The_maxx

Redaktör

Nästa gång det blir WoW-snack eller lumparminnen ska jag fanimig kontra med att grotta ner mig i biljardtermer ("Skapligt fet massé Higgins fick till i China Open förra helgen!") eller obskyra musikskämt ("Spacemen 3 lät nästan lite jazziga på slutet, varierade sig mer än i början."). Fast det kanske blir svårt att få med omgivningen... Micke, sugen...?


signatur
Medlem

Mkt whine och lite låda. Vi har yttrandefrihet! Stäng av öronen, det är ett bra trix att träna på ;D

Medlem

Spelar ju själv och tycker det är patetiskt när folk sitter och pratar om det. När nån frågar mig så svarar jag med så lite facktermer som möjligt, men ibland åker man dit ändå.


signatur
Medlem

Håller med om att det inte finns ngt värre om wow-talk, dock har jag ingen erfarenhet om "lumparminnen" xD


signatur

B lup

1
Skriv svar