Gratistesta World of Warcraft

Medlem

Det finns hur mycket som helst man kan göra som ger variation i spelandet och som underhåller. Solo kan bli knepigt, men det är ju knappast därför man spelar ett MMO? Ha en polare eller två och man kan göra i princip vad som helst. Massor av sakerna har man säkert gjort på väg till 60, men vad är det som säger att man inte kan göra dem igen?

Pulla hela instanser, kitea bossar runt världen, fiska inne i ZG, ta sig till mount hyjal, fiska i the great sea unsused, enslavea lord banehollow(warlock), mc:a olika mobs/npcs, prova olika proffessions, simma runt världen, ta sig till outlands, ta sig till gm island, ta sig förbi fatigue, ta sig in i motståndarens stad å rensa alla som är pvp-flaggade, klara instanser på 2-3 pers, 8-manna onyxia, döda king of stormwind på alcaz island, RP:a, springa med en lvl 1 till kazzak etc etc etc.

"Meh, boring..." Well, sluta spela spelet da? Ingen tvingar dig

Varför ser folk spelet som svart eller vitt?
Varför inte se vad spelet har att erbjuda istället?
Varför ska man bara satsa på att få så bra gear som möjligt? Om det är ens enda mål så är WoW helt fel spel för det, finns massor med andra spel som har bra mycket bättre item-hantering etc.

Leka av sig, prova på något nytt, testa att döda King Mosh i ungoro på 2 pers etc. Finns ju hur mycket som helst att göra, bara man lägger ner energi på att göra det. Jag vet att spelet är en enda grindfest, ingen tvekan. MEN ingen tvingar dig att göra det. Jag personligen älskar grinding, kan lätt sitta i timmar i sträck å döda samma mobs bara för skojs skull. Men jag är van vid det, redan från t.ex. Diablo-serien etc.

Ensidigt? Knappast, wow har sina nackdelar, även jag kan tycka det är tråkigt ibland, men då spelar jag något annat istället för att whinea loss på att spelet suger...


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Om ni nu kunde sluta slicka på era epeens och svara på varför man inte får något mail skulle jag bli väldigt glad!

Inaktiv

Hur ska vi veta det?

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]Hur ska vi veta det?

Bra fråga, därför jag undrar.

Medlem

Helkonstigt.
Prövade med två olika hotmail konton men det funkade inte.
Skrev in min gmail adress och vips fick jag ett mail i inboxen.

Medlem
Skrivet av Stolpiller:

Helkonstigt.
Prövade med två olika hotmail konton men det funkade inte.
Skrev in min gmail adress och vips fick jag ett mail i inboxen.

Mailet fastnade nog i Hotmailens spamfilter.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Alltså det här med att Zerga instancre, altlså ni ska veta att instnacerna är ingetm an kalarar på en handvändnign, utan det kräver teamwork och engagemang, t.ex som om du spelar i en klan i ett FPS spel så msåte du här jobba som ett lag, för min del är det mycket i gruppdynamiken som själva spelet ligger.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av SorbP:

Alltså det här med att Zerga instancre, altlså ni ska veta att instnacerna är ingetm an kalarar på en handvändnign, utan det kräver teamwork och engagemang, t.ex som om du spelar i en klan i ett FPS spel så msåte du här jobba som ett lag, för min del är det mycket i gruppdynamiken som själva spelet ligger.

Nja det är bara AQ40 för oss som är challenge nu förtiden. Kommer till en punkt där alla i guilden har så himla bra eq så man springer igenom allt.

Inaktiv

Finns det något sätt att ta bort sitt trial konto?

Medlem
Skrivet av Stolpiller:

Helkonstigt.
Prövade med två olika hotmail konton men det funkade inte.
Skrev in min gmail adress och vips fick jag ett mail i inboxen.

ok, för mig funkade det inte med min vanliga mail - provade med hotmail och så hade jag det inom 2 min.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

123
Skriv svar