FZ får ny ägare i Hjemmet Mortensen

Inaktiv

Grattis och lycka till i ert nya samarbete!

Medlem

Kan ju hålla tummarna att FZ börjar hosta lite publika servrar i nyare spel iom mer resurser. Ex. BF2

Inaktiv

Vi tackar och ser fram emot att göra sidan ännu bättre för er läsare.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Man kanske kan införa ett 100/100-betygssystem nu när man har bättre resurser...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Vi får se hur allting utvecklar sig, det är inte förrän i slutet av månaden som saker & ting träder i kraft.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

Hmm det är väl bra antar jag väl.

Medlem

Jaha, jag är negativ till det hela till motsatsen bevisats... Vi får väl se, gillar fortfarande inte kontrasten på nya sidan heller

Skrivet av Hipshot:

Man kanske kan införa ett 100/100-betygssystem nu när man har bättre resurser...

Jag ser ingen förbättring i ett 100stegs betygsystem. Tycker det räcker gott med 0-5 (11steg) som det är nu. Betyget som fragzone sätter är ju helt vad testaren själv tycker, bättre och läsa hans recension än att bara kolla på betyget.

Medlem

hehe jag trodde det var första april.

Medlem

Kan bli en bra utveckling detta. Kan dock hämma det intrycket jag haft av fz sen -96. Nämligen min lilla underground/independent sida jag alltid älskat

Medlem

Var ett av kraven från Hjemmet Mortensen att ni bytta från den gamla designen?

Mer utrymme i media är inte direkt något dåligt, och bättre tävlingar är inte illa det heller, är väl bara att gratulera!

Medlem

Grattis till säljet

Inaktiv

seppuko, vi kommer fortfarande vara samma sida som du alltid älskat med samma redaktion, dock med fördelen att erbjuda er ännu mer material


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Grattis FZ, hoppas det här samarbetet går bra


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av hansen:

Grattis till säljet


signatur

yolo

Medlem

Jag säger bara ditto till alla de bra saker som sagts hitintills.

Inaktiv

vet inte om jag blir glad lr deprimerad...

Medlem

Grattis till att ha sålt eran själ.


signatur
Inaktiv

Som sagt, vi kommer vara samma sida och redaktion. Det kommer bara bli bättre framöver. Någon frågade tidigare om designbytet hade med denna sak att göra, nej det har det verkligen inte, vi kände att det var på tiden att göra något nytt därav detta.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Ännu ett media företag som köper upp det lilla och oberoende företaget. vet itne vad jag tycker ännu. det lär märkas med tiden.

Medlem

Grattis! Ni förtjänar detta helt klart. Ser fram emot framtiden.


signatur

Nighthawk - Member of Mortifer

Medlem
Skrivet av kraket:

Som sagt, vi kommer vara samma sida och redaktion. Det kommer bara bli bättre framöver. Någon frågade tidigare om designbytet hade med denna sak att göra, nej det har det verkligen inte, vi kände att det var på tiden att göra något nytt därav detta.

Glömde att ni hade hållit på i nått år med designen.

Men varför är summan dom betalade hemlig? Vill gärna veta vad FZ är värt.

Medlem

Det är ett jättebra sätt för Hjemmet att komma ikapp konkurrenter på webben. Så det är nog en bra deal för alla inblandade.

Bara att säga grattis!


signatur
Redaktör
Skrivet av Gullefjun:

Grattis till att ha sålt eran själ.

Tack. Grattis till att sitta på den märkliga åsikten att de möjligheter ägarbytet innebär - bättre ekonomisk uppbackning, bättre möjligheter för mer egenproducerat material (previews, kanske hårdvarutester etc.), ökade möjligheter till serverinköp - är av ondo.


signatur
Medlem

Låter väl bara positivt, grattis till dealen. Lycka till

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Var ett av kraven från Hjemmet Mortensen att ni bytta från den gamla designen?

Nej, utan det har vi själva kämpat med och för och har inget med det här att göra.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

*edit*
Rättare sagt så är jag nog och tror dem flesta är rädd för massiva förändringar som brukar hända spelsidor som blir större genom åren. för vi alla älskar ju våran självstående underground spelsida som någon här inne sa. rädd att FZ kommer förlora sin stil och känsla.

men måste i alla fall säga Grattis, kul men på nåt sätt skrämmande hehehe, men som ni i Staffsen har sagt, så kommer ni ju fortsäta på sättet ni gör. och det låter bra och tryggande

Medlem

Grattis Grattis! Förstår inte vad som kan vara negativt med detta. Ni kommer för det första får ekonomisk uppbackning vilket är extremt bra då det är svårt att driva en stor hemsida utan pengar. Sen att ni får möjligheten att utveckla nya saker till hemsidan är bara bra. Keep it up!

Medlem

Så länge FZ crew för fortsätta med det som de gör bäst så tror jag att detta endast är positivt. Känner mick dock lite skeptiskt, för att FZ ska förlora sin själ. Men jag hoppas att den nya ägaren snabbt inser vad det är som gör FZ till FZ och inte en spelsite i mängden.

Redaktör

Alla i crew är genomgående positiva, av den enkla anledningen att allt i stora drag fortsätter som innan - samma personal, samma ledning, samma sajt. Omlanseringen förra månaden ligger vi som sagt själva bakom.

Spännande detta. Blir förhoppningsvis ett lyft för oss som jobbar med sajten (och därmed er läsare). Själv ser jag det som extremt positivt att någon vågar satsa på onlinespelmedier igen, det har ju varit en smula kärvt efter it-kraschen för fem år sen.


signatur
Medlem

Grattis! Det är ni absolut värda.

123
Skriv svar