Battlefront.com med ny tjänst
Jag förstår inte folk som tankar hem ett spel och inte köper den fysikt. Det är betydligt roligare att ha spelet i hylland och dessutom värderar man spelet högre än att ha det i en digital form. Så känner jag iaf.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Riktigt najs ju! Det är ju så det borde funka har man tänkt länge.
Jag förstår inte folk som tankar hem ett spel och inte köper den fysikt. Det är betydligt roligare att ha spelet i hylland och dessutom värderar man spelet högre än att ha det i en digital form. Så känner jag iaf.
Personligen anser jag att en fysisk låda enbart tar onödig plats. Sen kan man ju notera de olika boxstorlekar som utgivarna använder sig av som något negativt.
Jag tycker att det är helt lysande att slippa lådor till spelen.
1338 - One Step Above
Visst kan det ta lite plats men vad gör det? Det tar även plats på din HD..så?
Sedan vad ä roligast att ha: Heroes of Might and Magic IV Delux Edition VS Samma spel i digital form...ja valet är väldigt lätt, man tar och köper boxen.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.