Medlem
Aion 2.0

Hej hej,
Jag undrar hur folk tycker om den uppkommande expansionen av Aion? Jag tycker de nya game funktionerna i de nya zonerna är mycket intressanta. Särskilt där man ska kämpa om slott för unlocka en del av zonen för episk loot (Det är mer invecklat än såhär, men sådär summerar jag det :-> ). Dessutom verkar petsen riktigt balla :). tillsammans med nya solo instansen (som sägs vara riktigt underhållande) som hjälper levelande på jobbiga levelar.

Förutom nya solo instancer, kommer dom höja den generella quest exp rewarden? För när jag körde senast tyckte jag att expen var inte särskilt tillfredsställande. Jag skulle jätte gärna resubba sålänge jag kommer upp till 37-40 först, sedan har jag hört att det blir lättare att levela efter 40.

Medlem

Jag är en av dom som kommer prova på nya patchen

Om jag inte minns fel är väl XP redan höjt sedan förut? Vilken level är du? Att nå 37 är inte en omöjlighet. Men i övrigt med fler instancer och annat gött så kommer man ju få mer XP däremed högre level.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Jag försöker starta Aion har senaste versionen har kollat det 30 gånger och tagit repair och all den skiten. men det enda som händer är att skiten stannar på AION bilden med massa moln och skit. Hur fan ska jag fixa det här?

Medlem

robba, ska du trådsteala får du allt skapa en ny tråd, särskilt när du gör det så osmidigt. Jo min ranger är 28-29, och sorc på 25, troligen kommer jag lira rangerna, men det är så tråkiga mobs kring the observatory i Morheim så man dånar. Förhoppningsvis lär jag slippa området så får jag börjar lira lite FT runs till lvl 30 och vidare , Men var ska man ta sig till då och solo questa? fortsätta längre ner i morheim?

1
Skriv svar