TGS: Se saker sprängas i Apache: Air Assault

Robot
TGS: Se saker sprängas i Apache: Air Assault
Inaktiv
TGS: Se saker sprängas i Apache: Air Assault

Ser intressant ut, och flyga helikopter är faktiskt riktigt skoj, i alla fall i Just Cause 2. Antagligen riktigt svårt i riktiga simulatorspel.

Dåligt att detta är konsollspel enbart. Det bygger ändå på motorn från IL2 som jag förstått det.

Medlem

Såg inte särskilt vidare ut det där tyvärr, grafiken kändes väldigt alpha, men om det finns ett hard coreläge där man får jobba lite hårdare för att använda helikoptern som man kan kan det bli ok.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Hmm, kollade igen, och i slutet av trailern är faktiskt PC-loggan med. Kanske de ändrat sig och släpper en PC-version också senare.

Medlem

Set jäkligt billigt ut, ska man lira helikopter lir så köpt DCS Black Shark.

Resten är bara billig arkadskit.

Inaktiv
Skrivet av b0bl00i:

Set jäkligt billigt ut, ska man lira helikopter lir så köpt DCS Black Shark. Resten är bara billig arkadskit.

Alla kanske inte tycker det är roligt att sitta och trycka på knappar i 5+ minuter bara för att ens starta helikoptern. Med andra ord, skippa de tråkiga delarna av en simulator, addera lite overklig action, men behåll den roliga känslan av att flyga en helikopter. Då blir det ett roligt spel för min del.

Inaktiv
Skrivet av b0bl00i:

Set jäkligt billigt ut, ska man lira helikopter lir så köp DCS Black Shark.

Resten är bara billig arkadskit.

+1

hoppas att dcs släpper en twoseater med tex apache

Medlem

Bah... Hoppades nästan på ett nytt DCS.

Medlem

Ironiskt att det coolaste vapnet man såg i spelet var ett som inte helikopterar är utrustade med. Antar att man kan kalla in support strikes eftersom det visades. Fuel-Air Explosives FTW!

Medlem

Hoppas på detta! Hungrar efter en ny helikopter simulator.

Medlem

vem vill ha sånt här arkadskit? Näe du! combathelo's apache simulator e något jag väntar på. Hoppas dom lägger till så man kan vara gunner och sedan köra multiplayer gunner + pilot. Det mina herrar. Skulle vara fett!


signatur

Chooch it

Inaktiv

Tror ni är på fel sajt om ni letar nyheter efter simulatorspel.

Medlem

Helikopter-lir vill jag ha fler av! Kommer ihåg de goa till gamla goda konsollerna från 90- talet och bakåt.
Men det här såg förjävligt ut...grafiken var sämre än HAWX 1 och Battlefield 2..skulle ja betala 500kr för det? Haha

Medlem

Att grafiken är som den är gör faktiskt spelet mer lockande då det med lite tur försöker sälja på att faktiskt vara ett vettigt helikopter spel med lagom realism istället för nåt 100% action betonat med regenererande hälsa och ammonution.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

bara jag som tyckte att S:en i slutet på Assault såg ut som 88?


signatur

Rwa?

Medlem

Fan va b det såg ut.


signatur

B lup

1
Skriv svar