Steve Wiebe ny Donkey Kong-mästare

Robot
Steve Wiebe ny Donkey Kong-mästare
Medlem
Steve Wiebe ny Donkey Kong-mästare

You gain +10 no life points


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Give the man a cigar!

Medlem

fan vad gött. hatar den där långhåriga tönten

Medlem
Skrivet av Krux:

Give the man a cigar!

Pansarknekt
Skrivet av Lerner:

fan vad gött. hatar den där långhåriga tönten

Yep, dryg jävel han var


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

som sagt det va ju på tiden han förtjänar verkligen denna något episka titel. gillar inte heller den långhåriga tönten

Medlem

Episkt var ordet!

Medlem

w/e, var en bra mycket roligare nyhet när någon mupp slog det påhittade Seinfeld-rekordet i Frogger.

Medlem

Äntligen, jag unnar honom detta...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

Äntligen.. efter jag såg filmen så ville jag bara ta bort billy från planeten.. fuskare!


signatur

äldre än dig!

Medlem

Underbart tragisk och glimrande film!

Medlem

Man blir så glad för honom när man hör detta!

Medlem

Yess, skönt att han slagit den där tragiska dryga hårbollen

Medlem

billy mitchell, the biggest douche on the net. men var det inte nån korean som slog wiebes rekord för inte alltför längesen? chien nånting?


signatur

I have spoken..

Medlem
Skrivet av Moxon:

billy mitchell, the biggest douche on the net. men var det inte nån korean som slog wiebes rekord för inte alltför längesen? chien nånting?

Jepp, Hank S Chien vann över båda ett tag, sedan kom Billy L Mitchell och spöa honom igen och nu leder Steve Wiebe och hoppas det stannar så!

KoP
Medlem

Billy kan fortsätta sälja sin jävla sås..

Inaktiv
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Moxon:

billy mitchell, the biggest douche on the net. men var det inte nån korean som slog wiebes rekord för inte alltför längesen? chien nånting?

Jepp, Hank S Chien vann över båda ett tag, sedan kom Billy L Mitchell och spöa honom igen och nu leder Steve Wiebe och hoppas det stannar så!

precis det var inte alls längesedan. Vad jag vet hade Steve rekordet ett hyfsat bra tag innan dess?

Medlem
Skrivet av KoP:

Billy kan fortsätta sälja sin jävla sås..

Indeed.. undrar om såsen är lika slemmig som Billy.

Medlem

AA vad skönt att han satte det!!!!!!! banne mig på tiden!


signatur

Godspeed

Medlem

vissa har ju uppenbarligen för mycket fritid...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

I din ära Steve ska jag nu på en gång stänga datorn, starta upp mitt hemmabygge till arcadmaskin spela några Donkey Kong bords och känna mig ägd. Congratz Steve.

Faktafel i artikeln, King of kong slutade (åtminstonde dvd-utgåvan) med en text som sade att Wiebe tog rekordet.

2007 tog Mitchell tillbaka rekordet, för att i vintras få stryk av Hank Chien. Mitchell tog tillbaka rekordet igen i sommras, men nu har Wiebe altså återtagit titeln.

Fett med cred till alla som är bäst på något så svårt som detta.

Medlem

Kan de inte byta spel snart? Måste vara EXTREMT enformigt att spela samma spel i 30 år. De kan väl ta ett annat spel och mosa loss på i 10 år och sen byter de efter 10 år igen. Gött med lite variation lixom.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Kan de inte byta spel snart? Måste vara EXTREMT enformigt att spela samma spel i 30 år. De kan väl ta ett annat spel och mosa loss på i 10 år och sen byter de efter 10 år igen. Gött med lite variation lixom.

Ha ha ha, är väl snart samma med CS juh!

Såg dokumentären, hatade BM, GRATTIS Steve!!


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Kan bara önska Grattis till Steve, det är han värd!

inK
Medlem

King of Kong är en grymt bra dokumentär. Nu får de krama fram en uppföljare.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Fan vad skoj, grattis Steve Wiebe! Billy Mitchell, den långhårige tönten som inte ens vågade möta Steve ansikte mot ansikte.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bra jobbat, Såg "the king of kong" och hatade att den långhårige tönten "fuskade" in sitt resultat och vägrade spela jämte den nya rekordinnehavaren.


signatur

P.L.U.R

Medlem

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

12
Skriv svar