The Witcher 2 - ny trailer

Medlem
The Witcher 2 - ny trailer

BEWBS! Instant buy lixom.

Ish
Medlem

Ettan var jävligt bra, och dess uppföljare verkar ju bli flera gånger bättre. Bara att hålla tummarna nu då, och hoppas att det lever upp till all hype/mina förhoppningar.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

hehe:) Ser ut att bli riktigt bra.

Moderator | Testpilot

Få se vad FZ ger detta spel för "Score" gemfört med ettan ;D


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Snyggt och väluttänkt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

sååå fett köp direkt !

Medlem

And here I thought laaaaaame och kunde inte lida igenom mer en nån minut av den trailern. To each their own.

Medlem

*BOING* Gillar detta!! Älskade ettan <3

Inaktiv

Ettan var riktigt riktigt bra och jag hoppas verkligen att tvåan kan bli ännu bättre. Dock kan man inte hjälpa att bli lite orolig över alla förändringar...

FM-guru
F.d. Sisyr

Äsch, samma uppdrag som de har visat x antal gånger tidigare ju.

Inaktiv

Jag gillade inte riktigt det första spelet, men vi får se om utvecklarna har lärt sig något...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

En barbröstad och torterad kvinna? Ja då lär det bli till att ignorera Fz recensionen.

Medlem
Skrivet av Cane:

En barbröstad och torterad kvinna? Ja då lär det bli till att ignorera Fz recensionen.

haha sant!

Medlem
Skrivet av Cane:

En barbröstad och torterad kvinna? Ja då lär det bli till att ignorera Fz recensionen.

Fyfan vad det gnället är gammalt nu, är förfan tre år sedan, skärp dig.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

bara dem fixar den tråkiga stridsmekaniken från första spelet så köper jag det. Gief demo först.

Medlem
Skrivet av dmon:

bara dem fixar den tråkiga stridsmekaniken från första spelet så köper jag det. Gief demo först.

Kan inte annat än att hålla med. Om jag minns rätt var det en av grejerna dom skulle förbättra, det skulle i alla fall vara mer variation och fler rörelser i striderna.

Medlem

Haha vad var det för tics med vakten i slutet? Håller på att spela igenom ettan nu, och det ser lovande ut

Medlem

Det var väl precis samma sekvenser som dom visade på Gamescom?

Medlem

merigold looked hauwt, ser fram emot detta spel...hoppas ba speccsen inte blir för höga!!!

Medlem

Det tråkiga är ju att man nu sett de enda två sätt det går att ta sig ur fängelset på...

Medlem

Jag gillade inte ettan. Som ett gammalt Dragon Age. Jag gillade inte Dragon Age heller. Jag står liksom inte ut med alla osynliga väggar som finns precis över allt. Världen känns öppen, fast den verkligen inte är det.

Hoppas de har fixat detta problemet i deras nya och egna motor. Det ska ju vara helt öppen nu vad jag hört de säga i en intervju i alla fall... Detta kan isåfall bli riktigt bra tror jag.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Jag testade 1an för sent, typ ett par år efter att det släppts och då kändes de bara stelt.

1
Skriv svar