Tillräckligt hett?

Medlem
Tillräckligt hett?

Den stora snurran på ettan är väck. Hej säger vi till en radikalt mindre snurra och heta nyheter.

Vi har fått höra många gånger att man inte får någon överblick på ettan, man ser inte nyheterna. Nu har vi har gått tillbaka lite till hur FZ var förut, en liten snurra med skönt innehåll till höger. Nu behöver man inte skrolla för att se det senaste (snurran) och det viktigaste (heta nyheter).

Samtidigt har vi gjort något av dödutrymmet bredvid FZ-loggan. Håll utkik efter vad redaktionen vill att du ska se.

#blogg

Tillräckligt hett?

Har redan börjat använda funktionen. Känns klockrent att de heta nyheterna är tillbaka -- jag saknade dem!

Medlem

Mycket bättre! Bra jobb. Hade gärna sett en minskning av bildens storlek på rutan med de senaste artiklarna (där det t.ex. är reklam för The Witcher 2 recensionen). En häftig bild är alltid lockande - men dessa är för stora tycker jag. På min Macbook Pro 15" med 1440x900 i upplösning är det ungefär 1.5 sida innan jag kommer ned till nyheterna med all reklam, loggor och bilder.

Medlem

Ser grymt bra ut grabbar!

Snyggt, funkar bra!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Stämmer in med ovan. Ser kanon ut!


signatur

I'm a snake, follow me!

Det har kommit en ny härlig bugg, varje gång i jag skriver en kommentar i någon nyhet skickas jag vidare till en 404-sidan, när jag sedan går tillbaka och kollar i nyheten är oftast kommentaren med, i vissa fall inte. Vad kan det beror på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det har kommit en ny härlig bugg, varje gång i jag skriver en kommentar i någon nyhet skickas jag vidare till en 404-sidan, när jag sedan går tillbaka och kollar i nyheten är oftast kommentaren med, i vissa fall inte. Vad kan det beror på?

Så ska det ju inte vara. Ska kolla på det.

Problemet kvarstår tyvärr...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar