Black Ops passerar miljonstrecket

Robot
Medlem
Black Ops passerar miljonstrecket

Bästa spelet man någonsin spelat .. tycker jag iaf

Medlem
Skrivet av Oskarswe:

Bästa spelet man någonsin spelat .. tycker jag iaf

Jag kan inte relatera till omdömet ovan.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"Crappy" grafik men bra action. Kan man väl sammanfatta spelet.


signatur

Jäh!

Medlem

Kul att folk verka tycka om det, ska ge det en chans


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag håller med bjosarn. Det är ett bra och underhållande spel men bäst.... Inte riktigt.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Lite synd att det knappt går att spela bara... Lag lag lag.

Medlem

crap crap crap...
fattar inte hur dom kan sälja så många exemplar....reklamen som tar död på barnens hjärnor BERGIS!


signatur

Sim-Racing

Medlem

1 miljon? Nyheten failar lite. Vid 23.00 igår var det över 2 miljoner spelare online, enbart på Xbox Live. Själv kör jag PC dock. Såklart.

Medlem

Jag kan verkligen inte förstå kritiken om dålig grafik. Den är ju bättre än MW2, men visst, CoD-spel har sällan varit längst fram grafikmässigt i multiplayer. Utvecklarna är mycket bra (med alla rätt, tycker jag) på att balansera framerate/detaljrikedom.

De två största problemen med PC-versionen just nu är:

1 - Kraftiga laggspikes. 90% av tiden flyter det väldigt bra men rätt vad det är så fastnar man och tappar 2 sekunder för att sedan flyta på igen.

2 - Jag har hittills inte hittat något sätt att gå ihop med sina kompisar på en rankad server (min egen) och spela på samma lag. Det finns inget "party" som i MW2. Någon som vet hur man löser det?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Grafiken är bra men som tidigare sa så är lagg ett stort minus och inte bra "laggspikes". Hackar lite hela tiden men flyter otroligt bra när man inte spelar online.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Jag kan verkligen inte förstå kritiken om dålig grafik. Den är ju bättre än MW2, men visst, CoD-spel har sällan varit längst fram grafikmässigt i multiplayer. Utvecklarna är mycket bra (med alla rätt, tycker jag) på att balansera framerate/detaljrikedom.

De två största problemen med PC-versionen just nu är:

1 - Kraftiga laggspikes. 90% av tiden flyter det väldigt bra men rätt vad det är så fastnar man och tappar 2 sekunder för att sedan flyta på igen.

2 - Jag har hittills inte hittat något sätt att gå ihop med sina kompisar på en rankad server (min egen) och spela på samma lag. Det finns inget "party" som i MW2. Någon som vet hur man löser det?

Du kan skicka invites till dina steam kompisar när du är inne på en server

Medlem
Skrivet av animax:
Skrivet av StrongBad:

Jag kan verkligen inte förstå kritiken om dålig grafik. Den är ju bättre än MW2, men visst, CoD-spel har sällan varit längst fram grafikmässigt i multiplayer. Utvecklarna är mycket bra (med alla rätt, tycker jag) på att balansera framerate/detaljrikedom.

De två största problemen med PC-versionen just nu är:

1 - Kraftiga laggspikes. 90% av tiden flyter det väldigt bra men rätt vad det är så fastnar man och tappar 2 sekunder för att sedan flyta på igen.

2 - Jag har hittills inte hittat något sätt att gå ihop med sina kompisar på en rankad server (min egen) och spela på samma lag. Det finns inget "party" som i MW2. Någon som vet hur man löser det?

Du kan skicka invites till dina steam kompisar när du är inne på en server

Tack för svaret, men det var inte svar på min fråga. Jag har provat att skicka invites och när min kompisar accepterar dem så kommer de in på samma server, så långt är allt bra. Men vi kommer på olika lag, det var DET som jag beklagade mig över.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Trodde att det skulle sälja mer.

Inaktiv

Roligt att det är Xbox 360 det gäller. Var väl bara typ 100 k inne på PC?

Medlem

Black Ops är en enda stor besvikelse. Oerhört dåligt optimerat och serien blir mer och mer mainstream för varje gång.

Fattar inte hur spelsidor kan ha gett detta spel så bra betyg. Förmodligen för att dom känner press från sina läsare. Spelet är ju inte färdigt på långa vägar! Värst tror jag Gametrailers är, där har dom lagt upp filmer så de skriker om det, och MW2 vann rekordmånga GOTY förra året.

Och FZ, varför får ett spel som det här en helt egen sektion? Spelmässor kan jag förstå, men ett spel? Löjligt!

Nä, COD har blivit sämre och sämre sen COD 2, och nu är det bara en mjölkko.

Medlem

Är det fortfarande Q3 motorn dom använder?

Medlem

Som ett singleplayer spel så är det ett av de bästa i år. väldigt bra story och allt är så grymt bra gjort och detaljerat, men multiplayer är väl inte så speciel, men grymt roligt....tycker att treyarch ska göra CoD spelen, de gör det utmärkt medans infinity award.....hmmm....failar.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Det känns som att alla servrar jag spelar på har hög ping

Medlem

COD Blackops = Lagg nonstop

Medlem

Spelar SPn, både grafik och ljud är dräglig, storyn verkar som en lite förbättring.

Medlem

Vet inte, tycker MPn är bättre men ändå uttröttad spelserie overall...
Men jag tycker SPn är galet rolig dock, asbra story

Medlem

varför spelar folk fortfarande Call of Duty spel för?
finns ju massa roliga spel att spela istället ju.

Medlem

Om dem vill ha kvar sina 1 miljon spelare såå får dem fixa lagget på PC... för på Xbox kan man inte lira sånna här spel på det är ingen känsla i det...

Medlem

Medal Of Honor slår ju detta spel med hästlängder! (enligt mig dvs). lagg och dålig story, det var ett roligt slut iaf...

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar