Mars hetaste spel

Robot
Mars hetaste spel

Övergången från vinter till vår får sällskap av ett par riktigt tunga spel, och ett par underdogs att hålla ögonen på. Här är listan över de hetaste spelen i mars 2011.

#dragon-age-origins, #far-cry, #crysis-2, #populous, #minecraft, #world-of-warcraft, #hunted-the-demons-forge, #army-of-two, #homefront, #half-life-2, #shift-2-unleashed, #duke-nukem-forever


Medlem
Mars hetaste spel

Duke i mars. Den som lever får se.

Moderator | Testpilot

Duke <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Dawn of War 2: Retribution? Vad är du för hittepå skribent.

Medlem

Ett väldigt starkt första kvartal måste jag säga. F.E.A.R. 3 och Dragon Age 2 blir intressant!

Medlem

Minecraft... haha, suck

Medlem

Hail to the KING, baby!

Fast det ska nog mycket till för att det ska bli Mars. Demot har ju inte ens kommit ut för de som köpt Borderlands GOTY ännu. Ingen trailer, heller. Ingenting. Ska det släppas i Mars måste de ju mata ut all reklam i sista minuten för att nå ut till så mycket folk som möjligt.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Borde ha reserverat en plats till Brotherhood på PC

Medlem

Blir verkligen Total War serien bättre och bättre?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Blir verkligen Total War serien bättre och bättre?

Smaksak, jag har spelat alla från och med Rome och har fortfarande Medieval 2 Kingdoms som favorit

Mest tack vare Third Age Total War modden

Medlem
Skrivet av FrenchHotCat:
Skrivet av Tybalt:

Blir verkligen Total War serien bättre och bättre?

Smaksak, jag har spelat alla från och med Rome och har fortfarande Medieval 2 Kingdoms som favorit

Mest tack vare Third Age Total War modden

Jag har spelat alla från Shogun till Medieval 2. Sedan har jag inte köpt något fler eftersom jag inte tyckte spelen utvecklades så mycket. Tänker främst på AI och inte grafik.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Need for Speed-seriens styvbarn Shift står för ren, oförfalskad fartkänsla. Och får vi bara tillräckligt av det i tvåan så är vi nöjda.

Ni vill ha fartkänsla i tvåan? ;D
*fniss*

Medlem

From Dust om bara drygt 3 månader! Underbara nyheter. Crysis / Homefront / Duke Nukem låter som några välriktade FPS timmar.

Medlem

Äntligen något intressant. Dragon age 2 och From Dust ser jag framemot

Medlem

"Crysis 2 må flytta in till storstaden, men vi ser ingen anledning att tvivla på att det blir sämre."

Lite felformulerad mening? Eller menar ni alltså att ni är säkra på att det blir sämre?

Medlem

fan mars många spel jag vill ha da2 förbeställt men sen vill jag ha shogun 2 crysis 2 fear 3 homefront osäker på. Duke om det kommer i mars kommer jag klart skaffa även om det skulle bli flopp.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

From Dust ser jag fram emot! lär ta en del på prestandan med all den fina fysiken

[EDIT]
Givetvis är de ju Ubisoft som står för kalaset,, Jävla DRM skit!!!!!:evil:

Medlem

"...men vi ser ingen anledning att tvivla på att det blir sämre."

Eh, va?

Inaktiv
Skrivet av lasershock:

Dawn of War 2: Retribution? Vad är du för hittepå skribent.

DoW2 Retribution ligger i topp på Steams förbokning just nu dessutom.

Solklart köp för mig i alla fall. Utöver det blir det Shogun 2 också (om de nu klarar leverera i mars utan buggar).

Inaktiv
Skrivet av Nioreh:

"Crysis 2 må flytta in till storstaden, men vi ser ingen anledning att tvivla på att det blir sämre."

Lite felformulerad mening? Eller menar ni alltså att ni är säkra på att det blir sämre?

Rent tekniskt hänvisar det faktiskt till ettan och djungelmiljön genom att säga "Crysis 2 må flytta in till storstaden...", och därav också syfta till att det inte blir sämre utav det.

Medlem

I nuläget endast "From Dust" som ligger vid mitt intresse att köpa, gäller att spara pengarna till alla andra bra spel som kommer i år

Medlem

ja just det DoW2 Retribution är ett måste för mig.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Jag tror faktiskt att Duke kommer hålla sin 2011 deadline, men jag tror inte det kommer i mars eller tidigare.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ni glömde Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad!!!!

Medlem

4 måsten för mig


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Många spel som kan bli riktigt bra här men också floppa totalt. Duke? Ska bli jävla intressant att spela iaf. Crysis 2? Har det blivit skit efter konsolanpassning? Friheten att kuta runt var man vill borttagen? Dragon Age 2 lär vara exakt som första spelet gissar jag. Märkligt att grafiken fortfarande ser ut som nåt spel från 90-talet, men det spelar ju iof inte så stor roll. Total War: Shogun 2 är nog det enda spel man garanterat kan säga bli sjukt bra, och Minecraft. FEAR har de sabbat totalt. Den grymma AI'n från första spelet då fienden alltid omringa, flanka och rörde sig runt en. Den försvann helt. 2'an var fulare, slöare etc så där kan vi nog räkna med en total flopp.
Och som tidigare skribenter nämt, Dawn of war 2- Retribution då? Relic pumpar ju bara ut kvalitetsspel.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Hudda:

Många bra spel. Tycker Fear 3 verkar ganska lovande ändå. Duke Nukem har jag typ inga förväntningar alls på.

Känns som ni missat nya Deus Ex, Februari release säger Steam..

Från början så var det väl tänkt att släppas dagen efter Dragon Age II men de har väl beslutat? att skjuta på lanseringen ett helt år för att finputsa spelet, den som väntar på något gott väntar... ja.

Medlem

Vilka spel! Mars nu tack!

Medlem

Saknar Yakuza 4 på listan, det ska släppas i mars och är det enda spelet jag ser fram emot under det första kvartalet.

Medlem

Nej, jag tror egentligen inte heller på Duke. Men det måste ju vara med, och vore det inte skönt att bara få det överstökat, så vi kan gå vidare?

Total War-serien BLIR bättre och bättre. Tycker i alla fall jag, som älskade Empire, och tyckte att Napoleon var en tightare version av det. Sedan blir jag inte jätteupphetsad av samurajer, men ändå...

Yakuza 4 hade jag missat. Gillade trean, eller rättare sagt, hade VERKLIGEN gillat trean om de skippat slagsmålen och gjort något mer äventyrsinriktat - story och miljöer var ju jättefina!

Jag hoppas verklien att Dragon Age 2 inte blir som ettan. Håller på att sega mig igenom det nu, men det är svårt att hålla intresset uppe efter de första 10 timmarna eller så. Mer dialoger och smartare kompanjoner så är jag nöjd. Och kanske kartor som inte ser ut som något jag ritade ihop till Drakar & Demoner för 20 år sedan (allt var fyrkantigt, för att få plats på ett A4 ).

Eventuella småfel (som det där om Crysis) är givetvis sånt som Tompa har lagt till i redigeringen för att jävlas. That's my story and I'm sticking to it!

12
Skriv svar