Vann du spel från Gamesload?

Robot
Vann du spel från Gamesload?

FZ:s stora mellandagstävling är slut, 26 vinnare plockade hem varsitt pc-spel.

#gamesload


Medlem
Vann du spel från Gamesload?

Grattis!

Medlem

Jahapp, blev inget denna gång då Grattis då

Medlem

Nämen sedär!
Det var inte dåligt, stort tack för det FZ.

OML
Medlem

JAAAA! Jag vann jippie! Woho! Tack FZ(och gamesload)!

Medlem

Ojsan hoppsan, grattis till mig (och till ni andra, men mest till mig)!

Medlem

Yes! Äntligen!

Medlem


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Inga tjejjer som vann?

// edit

Men grattis till dom som gjorde det


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Jag läste Robert och fick hjärt/hjärn stopp i en sekund. Sedan insåg jag att jag inte heter Moberg i efternamn...

Medlem

Yao, de tackar vi för =D

Medlem

Wohoo jag vann Grattis allihop och tack så jätte mycket FZ för möjligheten! Frågan är bara vad man ska köpa, hm..

Medlem

@conthox Tänkte samma sak när jag läste igenom listan

Medlem

Är det bara jag som får fel när jag ska "betala" för spelet? Står att det är ett ogiltigt belopp som jag handlar för.. Försökte köpa Battlefield Bad Company 2 som kostar mer än 15 eur.

"Pga ett fel kan denna transaktion inte genomföras (ogiltigt pris i dynamisk transaktions-länk)."

Medlem
Skrivet av Frisky:

Wohoo jag vann Grattis allihop och tack så jätte mycket FZ för möjligheten! Frågan är bara vad man ska köpa, hm..

Jag har bestämt mig för att vänta ett tag och se vilka nya spel som kommer in.

Det stod i mailet att koden gäller till 30e Juni i år så... (är det bara jag som tycker att det där ser ut som ett långfinger och inte en tumme?).

Medlem
Skrivet av Gabe:
Skrivet av Frisky:

Wohoo jag vann Grattis allihop och tack så jätte mycket FZ för möjligheten! Frågan är bara vad man ska köpa, hm..

Jag har bestämt mig för att vänta ett tag och se vilka nya spel som kommer in.

Det stod i mailet att koden gäller till 30e Juni i år så... (är det bara jag som tycker att det där ser ut som ett långfinger och inte en tumme?).

Jag ska göra likadant, kanske. funtar på Blood Bowl

Btw, Frisky, de kanske menar upp till 15 euro eller ? fast det står iofs i mejlet att det ska vara ett spel över 15 euro.

Medlem

Man tackar man tackar Vi får se vad som hämtas

AW8
Medlem

Gratulerar till vinnarna.

Och bättre lycka nästa gång, för min egen del.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Grattis till alla lyckliga vinnare!!!!!!

Sorry för jag är efter, men vad vann ni för spel?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Dom vann valfria spel i form av rabattkoder (el. dyl.) som dom kan använda i shopen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av Frisky:

Är det bara jag som får fel när jag ska "betala" för spelet? Står att det är ett ogiltigt belopp som jag handlar för.. Försökte köpa Battlefield Bad Company 2 som kostar mer än 15 eur.

"Pga ett fel kan denna transaktion inte genomföras (ogiltigt pris i dynamisk transaktions-länk)."

Du har ett privat meddelande.


signatur
Redaktör
Skrivet av schmuttah:

Btw, Frisky, de kanske menar upp till 15 euro eller ? fast det står iofs i mejlet att det ska vara ett spel över 15 euro.

Det ska kosta minst 15 euro, inte mindre än.


signatur
Medlem
Skrivet av knight8718:

Jag läste Robert och fick hjärt/hjärn stopp i en sekund. Sedan insåg jag att jag inte heter Moberg i efternamn...

Haha samma här! först blev jag O_O sen >_>

Medlem

Vilken crappy sida gamesload har... har försökt i 3 dar nu med 2 olika browsers att försöka få ut ett spel men deras server vägrar acceptera kort info...


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem

Är det bara jag som inte fått någon voucher än? Har fortfarande inte fått någon och det verkar ju lite skumt =O

1
Skriv svar