Första gameplayfilmen från L.A. Noire

Avstängd

Så läskigt snyggt gjort!!!!!!!!

Instant buy till PS3!

Medlem

Åh, herre, min, jävla gud vilka animationer!! Ansiktsrörelserna kändes för satan flera generationer före allt man tidigare sett! Både när det gäller spel och animerade filmer. Nä, jag tror nog fan jag köper spelet om de så får bottenbetyg bara för att kunna titta på animationerna up-close...

BOIIING!!!!

Inaktiv

Grymt bra, speciellt ansiktsanimationer och röstsynk/röster. Dessutom verkar det vara lite avsteg från deras traditionella open world spel, även om actionsekvenserna kändes igen så kändes det andra fräscht.

Medlem
Skrivet av NoName:

Kul att se PS3 gameplay.

Då blir det kanske en vettig version av spelet, till skillnad från RDR.

Har skitit i att köpa RDR då det tydligen ska vara en kass portning.

Men det här kommer jag nog att köpa

Du, det är ingen märkvärd skillnad mellan de två versionerna så länge man inte kollar på en jämförelsevideo. Köp RDR och njut i väntan på att det här släpps!

Medlem

Det finns inget spel som ens kan mäta sig med ansiktsuttrycken i detta i spel, miljöerna ser även de mycket fina ut. Dock står jag lite tvivlande till hur fysiken blir i spelet, fast jag har visserligen inte sett mycket ur spelet än
Jag gillar när bilkrockar ser mer verkliga ut (t.ex. Mafia och Gta IV) och att kontrollerna är bra, ska bli spännande att se hur dessa blir, blir de godkända kommer jag utan tvekan köpa spelet.

Medlem

Ser otroligt bra ut!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Det här kommer sannerligen vara episkt. Kan knappt bärgamig!


signatur
Medlem

Jaha, då var jag 5-600 kr fattigare i Maj då ^^

Medlem

Gryyyyymt! Det blir lätt ett köp, det vet jag redan nu.

Medlem

KÖPköpköpköpköpköpköp !

Medlem

Fitt Rockstar o aldrig släppa spel på pc längre. Jag kommer bli en pirat.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

KoP
Medlem
Skrivet av Hymer:

Fitt Rockstar o aldrig släppa spel på pc längre. Jag kommer bli en pirat.

Ja, för det gynnar ju verkligen marknaden och får fler att bli sugna att släppa till pc om alla tänker som du.

Medlem

Jag menade att jag kommer bli pirat på 360'n Jag har köpt alla mina pc spel sen 6år tillbaka. Köper pc spel för runt 10k per år så


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Vill ha det till PC.

Medlem

Är det bara jag som tycker att det ser "ganska skitfult" ut?

Medlem

Typiskt spel man gärna väntar på några riktiga recensioner innan man köper. Ser verkligen ut att ha potential, men hur många gånger har man inte sagt det.

Förvånar mig inte om det är lika pissuselt som Mafia 2.

Medlem

Häftigt! Blir ett köp... ifall det någon gång dyker upp på PC.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

rockstar games släpper ju inga spel till PC vilket är riktigt dåligt =( de hade ju kunnat sälja ännu mer o tjänat ännu mer pengar. xbox360 ägare piratkopierar de oxå väldigt lätt...

Redaktör
Skrivet av kaem79:

rockstar games släpper ju inga spel till PC vilket är riktigt dåligt =( de hade ju kunnat sälja ännu mer o tjänat ännu mer pengar. xbox360 ägare piratkopierar de oxå väldigt lätt...

Antingen är Rockstar (och andra företag som undviker pc-plattformen) ekonomiska analfabeter. Eller så är det så enkelt att pc-marknaden inte drar in tillräckligt med pengar.


signatur
Inaktiv

Det ser riktigt lovande ut detta! Samtidigt önskar (drömmer?) man ju att det kunde komma till PC också.
Rädd för att detta blir som RDR för mig personligen - ett bra spel som dras ned väldigt mycket av en konstant känsla av att det kunde varit så mycket bättre på PC.

Omställningen från PC till konsol är inte helt smärtfri, men som läget ser ut idag har man inte mycket till val ibland...

Medlem

Ah, gåshud! Frågan är om man ska skita i sommarjobbet, köpa spelet och en hög trisslotter i hopp om att enbart kunna lira

Appråpå Uncanny Valley som blir allt mer distinkt: Det är grymt läckert med sån avancerad motion capture i ansiktet. Men för det folk som nämner att de inte sett det på den nivån tidigare.. har ni inte lirat ps3-exklusiva Heavy Rain?


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Hmm intressant spel, får kanske prova detta!

Inaktiv
Skrivet av kaem79:

rockstar games släpper ju inga spel till PC vilket är riktigt dåligt =( de hade ju kunnat sälja ännu mer o tjänat ännu mer pengar. xbox360 ägare piratkopierar de oxå väldigt lätt...

De släppte GTA IV och expansionen till PC. Tyvärr så sög den tekniskt, och dras fortfarande med en hel del problem även om det förstås är full spelbart (för de flesta). P.g.a. det har de fått mycket skit från PC-spelare som haft problem med det. Instabil release innebär minskad försäljning och markant ökat supportkostnad (support, patchar osv). Man kan väl lite säga att de blev brända av GTA IV-släppet på PC, tråkigt nog var de själva anledningen till problemen.

Spelen säljer också betydligt mindre på PC, visst kan de säkert göra tillräcklig förtjänst, men då krävs det bättre kvalite på PC-releasen. Det går att göra bra och stabila "open world" PC-spel, Just Cause 2 är ett bra exempel. Antar att Rockstar inte hade tillräcklig kompetens på PC_platformen helt enkelt.

Medlem

Påminner kraftigt om L.A. konfidentiellt, helt klart köp!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ligger i top på min most wanted just nu.

Det är som att dom gjort spelet enbart för mig

Medlem

Någon som har info på skillnaderna mellan versionerna för PS3 och Xbox360?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Satan vad grymt det här verkar! Det är som dom korsat Gta 4 med Mafia och lagt till lite Dick Tracy typ. Animationerna i folks ansikte är den mest imponerande grafiska funktion jag sett!

Den enda nackdelen för min del är att spelet släpps i maj...samtidigt som Duke Nukem


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av IronCouncil:

Ligger i top på min most wanted just nu.

Det är som att dom gjort spelet enbart för mig

Nej, mig! 8)

Medlem

ser sjukt kul ut men det är så jävla synd att dom inte släpper det till pc det vore ett dröm spel typ Mafia/csi fifan asså...

Medlem

Varför kommer det inte till PC?! Jag har ju bara... PC! Me don' like..

12
Skriv svar