Se teasern för piratliret Pirates of Black Cove

Robot
Se teasern för piratliret Pirates of Black Cove

Välkommen till 1500-talet och den gyllene eran för Karibiens pirater. Har du vad som krävs för att bli piraternas konung?

#pirates-of-black-cove


Medlem
Se teasern för piratliret Pirates of Black Cove

Jag har saknat ett bra pirat-spel...

Medlem

Ännu en intetsägande trailer, har lite svårt att bry sig om spel som inte visar något ingame i sina trailrar.

Apropå pirater, Shantae: Risky's Revenge släpptes i europa idag.

Skrivet av Rurounin:

Ännu en intetsägande trailer, har lite svårt att bry sig om spel som inte visar något ingame i sina trailrar.

Apropå pirater, Shantae: Risky's Revenge släpptes i europa idag.

Vet, är pepp på det. Gamla Shantae till GBC är verkligen en förbisedd pärla!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Vet, är pepp på det. Gamla Shantae till GBC är verkligen en förbisedd pärla!

Verkligen, har tyvärr ingen DSi så jag lär inte få spela det på ett bra tag, skulle vara om jag skaffar mig en 3DS kanske, men jag hoppas på ett ett Wiiware spel som tidigare nämts av Matt Bozon i ett nyhetsbrev.

Det har gått lång tid utan några nyheter dock, men hoppas kan jag allt ;D

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Jag har saknat ett bra pirat-spel...

Kan inte mer än att hålla med!

Medlem

Det första - och sista - roliga "piratspelet" jag spelade måste varit Sid Meier's Pirates! Både det som kom 1987 och 2004.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Kommer bli super bra. Det bästa piratliret hittills är ju Cutthroats: Terror on high seas:up:


signatur
Inaktiv

vilken glad nyhet har saknat ett sånt här spel. åka o segla o sånt....

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Det första - och sista - roliga "piratspelet" jag spelade måste varit Sid Meier's Pirates! Både det som kom 1987 och 2004.

Men det var ett riktigt bra spel Hade allt utom kanske variationen, blev lite samma sak, om och om igen efter en stund

Hoppas verkligen att det här är något, för får de in en riktigt piratkänsla så är det guld 8)


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Det finns två klipp på YouTube ifrån det här spelet. Ser väldigt mycket ut som Sid Meier's Pirates. Nu får man bara hoppas att det inte blir lika dåligt som tex Age of Pirates och Pirates of the Burning Sea.

Medlem

Gillar pirattemat. Vet dock inte varför jag utsätter mig för teasers då de gör mer ont än gott för mitt mentala tillstånd.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar