Snabbt ska det gå, lugnt ska det va'

Redaktör
Ponny
Snabbt ska det gå, lugnt ska det va'

Orka stressa! Jag har en riktig skriverihelg framför mig men jag behöver mjukstarta. I och för sig "mjukstartade" jag med ytterligare ett 5km-pass, och vet ni vad? Under 30 minuter! Närmare bestämt 29.26. Det gjorde nog sitt till att det var bara någon ynka minusgrad och jag därför hade väldigt lite kläder på mig... Nej, inte "lite" som i ett par stringkalsonger (vad tror ni egentligen om mig!), utan "lite" som i ett lager underställ istället för två. Men fem minuter på en vecka är fint. Med den här utveckligen är jag nere på 9 minuter om en månad...

Men, jo, skrivande ska det bli i kopiösa mängder. Bland annat fylliga förhandstittar på Portal 2 och Witcher 2 för den här eminenta sajten, samt en recension av Crysis 2 för lika eminenta PC Gamer. Det låter som en helg i gammal god "Fredrikanda", no?

[ia=25142; large]
Vilken tvåa är din favorit?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Snabbt ska det gå, lugnt ska det va'

Waow. Se, allt fixade ju sig. Under 30 minuter!
Sen undrar jag hur man orkar ha två underställ på sig, blir ju bara för jobbigt efter ett tag, eller?

Sen så kanske du ska anställa en tant med moppemusch som springer efter dig? då kanske din tid blir lite bättre :P.

Medlem

Är det bara jag som lider av temporär sinnesförvirring eller skriver du om alla de största spelen?

Redaktör
Ponny

Siken: Två underställ ÄR jobbigt. Men det är tjugo minus också... svårt dilemma det där.

Havocado: Haha, jo, så har det blivit just nu, men jag klagar inte. Då kan man lätt försaka en helg eller två.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar