En medelsvenssons virtuella äventyr

Medlem

Det är roligt för att det är sant.

Medlem

Underbart skrivet, visst för att det kanske inte gjorde så jag började skratta men nog fick det en att dra på smilbanden minsann ;D

Medlem

Enormt bra, ska starta gta och testa att vara laglig nu direkt !

Medlem
Medlem
Skrivet av Johan Martinsson:

Haha, jättekul att ni gillade den! Ja, jag är väldigt sugen på att försöka leva svenssonliv i fler spel (gärna med sådana där det finns lite fler möjligheter, som typ Fallout 3). Vi får se, framöver.

Ang. att förföljare inte följer med in i safe-houses. Det var vad jag trodde! Ändå råkade jag ut för det, så uppenbarligen gör de det. Allt i artikeln är beskrivet precis som det hände. Inget är påhitt.

Skrivet av Höglund:

"
Om jag inte minns helt fel gjorde SUPERPLAY en artikel om olika ISK:ar och deras livskvalité för något år sedan. De jämförde Oblivion, Fable 2, GTA IV och några andra spel, mycket underhållande läsning det också.

Gissa vem det var som skrev den artikeln! (Facit: det var jag.) ISKars (aka NPCs) liv är något av ett intresse hos mig.

Det var som fan! Jag måste leta igen tidningen nästa gång toaletten kallar på mig.

Du har en talang för att formulera dina meningar på ett sådant sätt att man brister ut i skratt och börjar garva då man läser, istället för att bara le och nicka gillande. Det är det inte många som lyckas med, ta vara på det.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av xplojt:

Tyckte det var en rolig läsning,

Men det var ju inte så att jag började skratta som många andra konstigt nog började göra.
well well inte har alla samma humor

Håller med...SÅ jävla roligt var det inte.

Antar att ni båda inte spelat spelet, eller inte känner igen momenten.

Grejen är att alla som spelat spelet och kan spelet in och ut känner igen precis allt som beskrivs i spelet, bara att det beskrivs från en betydligt mer humoritsisk vinkel som man själv inte tänker på när man spelar.

Det som helt enkelt gör det extra roligt är att de flesta här har de exakta bilderna i huvudet och vet exakt hur det ser ut när man läser det istället för att hitta på egna bilder, på så sätt blir det inte lika roligt.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Blev sugen att spela GTA nu, dock inte med samma hedervärda stil...


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Haha, riktigt roligt faktiskt.
Påminner om Living in Oblivion (Som tyvärr inte uppdateras längre)

http://livinginoblivion.wordpress.com/

Medlem

Bra skrivet, där!

Medlem

Hahaha Bra skrivet Johan! Jag känner igen stilen från en del av dina artiklar i Super Play genom åren. T.ex. ISK-stalking-artikeln.

Mer sånt här!

Medlem
Medlem

Orkar inte läsa sån här skut har inte skrattat en ända gång, (läste i och för sej bara till sida fyra

Medlem
Skrivet av Smartheaded:

4 år gammalt spel. nuff said

.. och du kan med största sannolikhet inte maxa det. Nuff said'

Medlem

Helskön läsning såhär på lördagnatt, då blev det extra roligt!
Skönaste biten tyckte jag var: "Eller rättare sagt: han ringer exakt var tjugonde minut, dygnet runt, dag efter dag, vecka efter vecka. Jag svarar då och då, men det är alltid samma visa. Han håller på att bli misshandlad. Av samma män, på samma plats." tyckte det lät som han var helt psyk och schizofren typ ^^

Medlem

Underbart!! Fick ett infall att visa min sambo denna välskrivna "dagbok", efter ett par djupa andetag insåg jag att hon förmodligen inte skule uppskatta den på samma sätt som jag

Medlem

Säger en del om hur smalt ett sånthär öppet spel ändå är. Såfort man rör sig utanför ramen så blir upplevelsen obegriplig. Grym artikel!

Medlem

Riktigt bra skrivet, gör gärna fler fast i andra spel också


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hahahah det var ju galet roligt faktiskt!

Medlem

grymt! well done my friend.


signatur

-Talyren

Medlem
Skrivet av Smartheaded:

4 år gammalt spel. nuff said

Att du ens nästan får 29 april 2008 att vara fyra år in i det förflutna är ett mysterium för mig, samtidigt som det skapar en paradox med ditt användarnamn. Stick och fis. Nuff said.

Hatten av för skribenten, det här var otroligt rolig läsning!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

OML
Medlem

Omväxling förnöjer heter det ju och detta gjorde mig väldigt glad och nöjd.

Medlem

Inte garvat så här på bra länge, tack ska du ha!.

Medlem

mycket trevligt ^^ diggade den första dejten

Medlem

Tack för en trevlig och roande läsning

Medlem

Underbar artikel

Medlem

Riktigt rolig artikel! Men kan man inte jobba som pizzabud? Eller var det en av de tidigare?

Medlem

Jag sållar mig till hyllningskören och bugar och bockar. Otroligt välskrivet och som någon skrev, man får känslan av att man läser gamla hederliga Datormagazin igen. Stor humor!

Medlem

Hahaha


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem

Underbart! Fick mig ett par goda skratt

Medlem

Skrattade till några gånger (på de första tre sidorna), sedan blev det lite långdraget tills (min) "final" kom med att Roman fortfarande ringer om samma sak vecka in och vecka ut, var 20:e minut.

Tumme upp!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skriv svar