Medlem
Gawd

Ibland har man för mycket att göra. Så är det, och det suger.

Dels ska man lämna in ett grupparbete. Där den ena i gruppen verkar ha tappat besinningen på alla. Jobbigt med grupparbete på distans.

Annars är det något annat arbete också, om offentligt och privat på Internet. Med kursmaterial innehållande analyser om Lunarstorm, från 2004. Hej världen, vi kom aldrig längre.

Sedan har jag datorkunskapen. Där början av kursen verkade tämligen lätt (man kunde gissa sig till svaren på proven, hur många gånger man ville). Men som helt plötsligt blivit obalanserat med världens största uppgift (inte så omfattande,.... bara 20 sidor (!)).. Jag har skrivit två.

Plus Concept Art-kursen, den kursen som jag älskar, men som jag emellanåt får stressköra ibland för att hinna med resterande.

Utöver detta måste jag göra arbetsprover till kommande utbildningar. Ligger två veckor efter. Here we go. Nu ska jag pilla på Maya. Mums.

#blogg

Gawd

jag ger dig tre dagar innan stressen låter rödhakarna flytta in, kvidevitt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

tror nog bestämt att de redan gjort det, känner mig lite halvt kokocrazy idag. och jag som bara vill göra skoj. -_-

1
Skriv svar