Jordbävningarna sänker - och lyfter - spel i Japan
Den 17 mars skulle Yakuza: Of The End släppas i Japan. Jordbävningskatastroferna får Sega att backa. Ett annat spel med jordbävningstema har å sin sida åkt expressfart på förbokningstoppen.
Stackars Japan alltså. Tur vi i Svergie bor på sånt sätt så naturkatastrofer inte drabbar oss. Kommer våran väg om man så vill.
Disaster Report 4 har blivit nerlagt i följd av jordbävningen.
En dåligt översättning
http://translate.google.se/translate?js=n&prev=_t&hl=sv&ie=UT...
Erm, Disaster Report 4 blev ju nerlagt då spelet gick fysiskt förlorat i jordbävningen.
http://www.destructoid.com/irem-cancels-disaster-report-4-196...
@Tybalt
-____-
Anyway, hoppas att det går bra för Japanerna med omständigheterna i åtanke. Måste vara ett helvete att slungas med av översvämningar och sådant pågrund av jordbävningen.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Gud straffar landet som levererar flest dåliga spel.
Menar du att ett spelet Akiba strip so går ut på att avslöja och slåss mot vampyrer(skoltjejer) genom att slita och rycka kläderna av dem på gatan kan vara ett dåligt och sjukt spel?.
Svaret är ja!.
Kanske därför gud bestraffar?
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Och snabbare än man kunde säga "hjälporganisation" blev stämningen väldigt pinsam här. >_>
Jag hoppas väl till alla i Japan, det är en hemsk katastrof som har drabbat en av de mest tätbefolkade länderna i världen.
Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.
Dem gjorde en Anime om detta för inte allt för länge sedan. En rätt så bra sådan också.
Inte för att det är så kul just nu precis men den är värd att se för dem som inte har sett den.
Tokyo Magnitude 8.0
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=6441
Håll käft för helvete, och visa lite respekt, om du vet vad det är.
Känner själv ingen koppling över huvud taget till japan eller personerna där så jag kan inte förstå varför man inte kan uttrycka sig utan påhopp.
Edit: Dubbelpost i dubbel benämning, hittar ingen radera knapp.
Edit igen -.-" : Hitta den visst
The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.
Håll käft för helvete, och visa lite respekt, om du vet vad det är.
Känner själv ingen koppling över huvud taget till japan eller personerna där så jag kan inte förstå varför man inte kan uttrycka sig utan påhopp.
Edit: Dubbelpost i dubbel benämning, hittar ingen radera knapp.
Edit igen -.-" : Hitta den visst
Det handlar nog mer om Respekt.
AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.
Och troligen flest bra spel också för den delen...
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Utsch inte kul.
... Nu ja men för för runt 15 år sen så var det tvärtom sörru.
15 år är ljusår i spelvärlden.
Används inte ljusår för att mäta avstånd?
Jopp... Ganska fail av asdfg
|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.