Gratis-DLC till Dawn of War 2: Retribution

Robot
Gratis-DLC till Dawn of War 2: Retribution

Den senaste expansionen får snart godis i form av mer utrustning till The Last Stand-läget. Och achievements. Achievements!

#warhammer-40000-dawn-of-war-ii-retribution, #thq


Inaktiv
Gratis-DLC till Dawn of War 2: Retribution

Jag kommer ihåg när saker som dessa kallades uppdateringar.
Aja, mitt favorit spel numera så jag klagar inte

Medlem

Kommer ihåg när sådant här släpptes efter drygt ett halvår med en extra karta eller två som ryckts från spelet, kallades "expansioner" och Blizzard håller visst fortfarande på
Trevligt med en utvecklare som ger gratis extra material, till skillnad från standarden att ta betalt för gammalt material

Medlem

Woho! Trevligt, jag älskar last stand


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

<3 The Last Stand och jag hoppas att det är fler lvlar + att de ökar XPn man får från Anvil of Khorne

Medlem

Skulle vara tokbra om dem kunde slänga med en arena till då jag tycker att Anvil of Khorne gav mer att önska.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Gratis achevements? Skulle någon betala för achevements?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Gratis achevements? Skulle någon betala för achevements?

Ja, de kallas för konsollspelare: de betalar för vadsomhelst

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Skulle vara tokbra om dem kunde slänga med en arena till då jag tycker att Anvil of Khorne gav mer att önska.

Gärna en där man kunde göra lite fler saker än att springa runt och döda
Helst där man kan använda sig av omgivningen med flaskhalsar och som t.ex. att kunna öppna o stänga portar eller bomba sönder ett berg för att påverka vägarna

Medlem

Sweet! Jag älskar THQ ^^

Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av Tybalt:

Gratis achevements? Skulle någon betala för achevements?

Ja, de kallas för konsollspelare: de betalar för vadsomhelst

Snarare PC-spelare, folk betalar gärna 500 eller mer för att få en hatt i TF2, värre än horse armour och fult så man skrattar. Dagens kids ^^

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av Tybalt:

Gratis achevements? Skulle någon betala för achevements?

Ja, de kallas för konsollspelare: de betalar för vadsomhelst

Snarare PC-spelare, folk betalar gärna 500 eller mer för att få en hatt i TF2, värre än horse armour och fult så man skrattar. Dagens kids ^^

En sanning med modifikation. De flesta som spelar TF2 är samma mainstream-får som köper allt reklamen säger till dom är populärt trots att de inte är riktiga gamers. Medelklass-medelmåttor med för mycket inkomst att bränna på onödigt skit som de egentligen inte har ett brinnande intresse för när de har spelat för mycket på sin ps3'a och wii.

Medlem

Achievements = Framgångar? Åstadkommanden, bragder, bedrifter eller prestationer låter väl bättre? Ordet framgång innehåller inte innebörden av hårt arbete så som de andra orden gör. En framgång kan komma av sig själv. Fånig sak att gnälla om men jag kunde inte låta bli.

Medlem
Skrivet av Manqs:

Achievements = Framgångar? Åstadkommanden, bragder, bedrifter eller prestationer låter väl bättre? Ordet framgång innehåller inte innebörden av hårt arbete så som de andra orden gör. En framgång kan komma av sig själv. Fånig sak att gnälla om men jag kunde inte låta bli.

Jodå, men att säga att alla achievements i spel vore innebörden av hårt arbete är väl också lite att ta i Flera sidor på myntet!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Har man köpt Black ops har man köpt ett Mw2 achivement pack.

Medlem

sigh inget riktigt dawn of war spel, lika tråkigt som alltid need dawn of war 1 med denna grafik o fler spelare,

Medlem
Skrivet av Sille:

sigh inget riktigt dawn of war spel, lika tråkigt som alltid need dawn of war 1 med denna grafik o fler spelare,

Släppa samma spel 2 gånger är inget roligt. Tycker det är bra att Relic går framåt och utvecklar ett nytt spel istället för att släppa samma skåpmat år ut och år in. DoW II är ett lysande spel.

Däremot så finns det saker att fixa till. Exempelvis det massiva lagget som upplevs i multiplayer.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

kan inte säga att dom gick framot dom bara gjorde en rcs(realtimecommandostrategi), spelet har färre enheter inget basbyggande. inget flyg tycker dom har gått bakåt om något. Retribution är första gången jag tycker dawn of war 2 har haft ett ok antal enheter.

Medlem
Skrivet av Sille:

kan inte säga att dom gick framot dom bara gjorde en rcs(realtimecommandostrategi), spelet har färre enheter inget basbyggande. inget flyg tycker dom har gått bakåt om något. Retribution är första gången jag tycker dawn of war 2 har haft ett ok antal enheter.

Dawn of War var knappast något strategiskt mästerverk. Matcher i det spelet resulterade bara i ett totalt clusterfuck följt av "du anfaller mig, sen anfaller jag dig". 2 linjer som möttes, typ.

Sen handlar det inte om hur många enheter ett spel har, utan hur de samverkar med varandra. Det finns ingen mening att proppa in fler enheter om de inte har någon roll att fylla.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Manqs:

Achievements = Framgångar? Åstadkommanden, bragder, bedrifter eller prestationer låter väl bättre? Ordet framgång innehåller inte innebörden av hårt arbete så som de andra orden gör. En framgång kan komma av sig själv. Fånig sak att gnälla om men jag kunde inte låta bli.

Jodå, men att säga att alla achievements i spel vore innebörden av hårt arbete är väl också lite att ta i Flera sidor på myntet!

Sant. Men jag tänkte mer på ordets betydelse än själva gärningen dock. Om du har en achivement som inte kräver arbete så är det igentligen i ordets betydelse inte en achivement. Då använder du ordet fel. Men bara fånar som jag som bryr dig.

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Manqs:

Achievements = Framgångar? Åstadkommanden, bragder, bedrifter eller prestationer låter väl bättre? Ordet framgång innehåller inte innebörden av hårt arbete så som de andra orden gör. En framgång kan komma av sig själv. Fånig sak att gnälla om men jag kunde inte låta bli.

Jodå, men att säga att alla achievements i spel vore innebörden av hårt arbete är väl också lite att ta i Flera sidor på myntet!

Sant. Men jag tänkte mer på ordets betydelse än själva gärningen dock. Om du har en achivement som inte kräver arbete så är det igentligen i ordets betydelse inte en achivement. Då använder du ordet fel. Men bara fånar som jag som bryr dig.

Haha, jag gillar såna här ordduster själv dock. Jag är nog också lite "fånig" då, skulle man kunna säga. Jag håller med dig, men i och med att achievement i detta fallet är ett "gamer-begrepp", får det även en helt ny betydelse gentemot ordets rent objektiva sådan.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Manqs:

Achievements = Framgångar? Åstadkommanden, bragder, bedrifter eller prestationer låter väl bättre? Ordet framgång innehåller inte innebörden av hårt arbete så som de andra orden gör. En framgång kan komma av sig själv. Fånig sak att gnälla om men jag kunde inte låta bli.

Jodå, men att säga att alla achievements i spel vore innebörden av hårt arbete är väl också lite att ta i Flera sidor på myntet!

Sant. Men jag tänkte mer på ordets betydelse än själva gärningen dock. Om du har en achivement som inte kräver arbete så är det igentligen i ordets betydelse inte en achivement. Då använder du ordet fel. Men bara fånar som jag som bryr dig.

Haha, jag gillar såna här ordduster själv dock. Jag är nog också lite "fånig" då, skulle man kunna säga. Jag håller med dig, men i och med att achievement i detta fallet är ett "gamer-begrepp", får det även en helt ny betydelse gentemot ordets rent objektiva sådan.

Om man tänker på det så, då har du ju 100% rätt. Jag kanske gnällde lite för tidigt för mitt eget bästa. Man lär sig varje dag...

1
Skriv svar