Utvecklarsnack från IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover

Robot
Utvecklarsnack från IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover

Mycket intressanta åsikter från IL-2-utvecklarna gällande den senaste titeln – plus fantastiskt dubbat tal!

#il-2-sturmovik-cliffs-of-dover, #ino-co


Medlem
Utvecklarsnack från IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover

Grymt! längtar

Medlem

Synd att man inte är en simulatorfantast för detta PC-exklusiva spel såg onekligen jävligt intressant ut.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Älskar IL-2 Sturmovik 1946, förutom dom hemska menyerna. Måste skaffa mig ett redigt par pedaler till det här istället för dom skrotiga pedalerna från min bilratt...


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

NERDGASM!!! Har lagt ut stora pengar på ny Sandy burk inför detta spel )

Medlem

Ser fortfarande ganska 2004 ut.

Spelar hellre Wings of Prey.

Medlem

Jisses vad fint det var, hoppas det funkar på min dator.

Inaktiv

Oj oj det här verkar mumma. Kanske dags att prova en flygsim igen för första gången på 10+ år...

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Ser fortfarande ganska 2004 ut.

Jag håller med

Skrivet av NaxoS:

Spelar hellre Wings of Prey.

Hahahahaha, herregud vilket uselt och innehållslöst spel. Sämsta köpet jag gjorde förra året.

Medlem

Ett flygspelens GT5 detta. Hoppas de inte klantar till det lika illa som PD gjorde. Har sett fram emot detta släpp i flera år.

Medlem

Snart är det här!! Exploderar fan snart av längtan!

Inaktiv

spelet har epilepsifilter, 2 drm och steam. ubisoft har ju pajat spelet innan det ens kommit ut. många har bojkottat spelet redan inkl jag...

Medlem

Vad gör det att drm finns? Vem orkar bry sig?
Är det ett bra spel så skiter väl jag i om det finns drm eller inte.


signatur

Jäh!

Inaktiv
Skrivet av Chrester:

Vad gör det att drm finns? Vem orkar bry sig?
Är det ett bra spel så skiter väl jag i om det finns drm eller inte.

jag håller med dig. men 2 drm o ett påtvingat epilepsifilter samt påtvingat steam för mp. stor nytta jag har av steam när jag endast kör sp... fattar inte vad ubisoft sysslar med egentligen? kommer o köpa detta när det ligger på 100kr. o många av ubis titlar sjunker fort i pris...

Medlem

På wings of prey tog dom väl nyss bort drm eller?


signatur

Jäh!

Medlem
Skrivet av kaem79:

spelet har epilepsifilter, 2 drm och steam. ubisoft har ju pajat spelet innan det ens kommit ut. många har bojkottat spelet redan inkl jag...

2 DRM?

Står på förpackningen att internetuppkoppling krävs för aktivering, det är allt.

http://cdon.se/media-dynamic/images/product/game/pc/image0/il...

Sluta gnälla över alla jäkla I-landsproblem, har spelat flertalet spel med sk hemska DRM skydd utan några problem alls. Håll er till konsol om ni har sådana problem!


signatur

Gamer since day one!

1
Skriv svar