Fem minuter Rage

Robot
Fem minuter Rage

Se en de av längsta spelsekvensfilmerna från id Softwares raseri.

#rage, #id-software, #quake


Fem minuter Rage

Jag gillar det!

Medlem

Imponerande felstavnings intensitet på underrubriken där!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vill ha nu!
Skön atmosfär


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Lite som Fallout 3 men mer action och bättre animationer. Har den i ett nja kategori...

Medlem

Ser ganska nice ut.
Undrar mest om det finns mycket free-roam eller om de kör med inhägnader :S

Vill även veta om de kör med något sorts uppgraderings system, leveling system eller att man får nya saker genom storyns gång.

Medlem

Såg att ni redigerat texten under rubriken men ännu är det inte helt rätt! *fnissar*


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Autoaim-assist var ju ganska deprimerande..


signatur

i7 2600K(2011)/GTX 1080/ACER Predator Z35 | PS4 | PS3 | Wii | PS2 | SNES | GB | NES

Medlem
Skrivet av spazer:

Autoaim-assist var ju ganska deprimerande..

Så länge man kan stänga av det på PC så


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Pinsamt, till och med PC folket på ID visar spelet på Konsol, med auto-aim.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hoppas det inte är hjärndöd gameplay och (alltför) inhägnat.

Stämningen och grafiken var dock top notch.

Medlem

Bästa videon hittils. Stämningen och grafiken perfekt. Känns lite mer som ett spel detta.

Medlem

grafiken var inte mycket att hurra för

Medlem
Skrivet av spoj4n:

grafiken var inte mycket att hurra för

det var ingen HD kvalité på filmen, kan bero på det.

Medlem

Fick enorma Borderlands vibbar av denna film.

Medlem

[quote=Chemical]

Skrivet av spoj4n:

grafiken var inte mycket att hurra för

det var ingen HD kvalité på filmen, kan bero på det.[/quote

nej det har du förvisso rätt i, men man kan se att det inte är grafiken som är huvud attraktionen i detta spel.

Medlem

[quote=Chemical]

Skrivet av spoj4n:

grafiken var inte mycket att hurra för

det var ingen HD kvalité på filmen, kan bero på det.[/quote

nej det har du förvisso rätt i, men man kan se att det inte är grafiken som är huvud attraktionen i detta spel.

Medlem

Denna video gjorde inte mig mer sugen på spelet. Känns som 1996 igen när Duke 3d stod mot Quake. Jag anser att alla argument som fanns då fortfarande är valida. Förhoppningsvis så släpper de en demo, så man kan testa lite, och först då bestämmer jag om det blir ett köp eller inte. Grafikmässigt finns inte mycket att säga. Det spelades på en konsol - med auto-aim. Suck.

Medlem

Riktigt najs, bra stämning, sköna vapen och goa monster ... definitivt köp

Medlem
Skrivet av Preed:

Imponerande felstavnings intensitet på underrubriken där!

Imponerande särskrivning där!

Medlem

Riktigt bra. ID kan man lita på. De har en viss kvalité på allt de gör.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Varför klagar folk på grafiken? o.O
Det såg väl skitbra ut för att vara ett mer öppet spel. Jämför man det med Fallout: New Vegas eller Fallout 3 ser det löjligt mycket bättre ut, att det inte kan jämföra sig med Crysis står sig ganska självklart med första punkten i åtanke. Sen flyter det på rätt bra i 60FPS. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

I am lovin' it!!

Medlem

svart vitt why?

Medlem

lätt att gearbox kommer stämma rage pga att allt är stulet, tillochmed bakgrundsljudet, Lol. gå till Dahl headland i borderlands så får ni höra själva.

Medlem

Tänker mest på Fallout 3 när jag ser detta.

Medlem

Kolla på gametrailers.com om ni vill se filmen i riktig HD...

Medlem
Skrivet av Mordrana:

svart vitt why?

Undrar jag med.
Såg rätt kasst ut överlag. Inget som fick mig att förhandsboka det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Proximately:

Varför klagar folk på grafiken? o.O
Det såg väl skitbra ut för att vara ett mer öppet spel. Jämför man det med Fallout: New Vegas eller Fallout 3 ser det löjligt mycket bättre ut, att det inte kan jämföra sig med Crysis står sig ganska självklart med första punkten i åtanke. Sen flyter det på rätt bra i 60FPS. ^^

Visst det ser bättre ut, men sen är dom lite äldre, new vegas är ju knappt uppdaterad från fallout3 motorn som är hur gammal? Jämför istället med skyrim som kommer ut i år, vet inte när rage kommer. Sen är elderscrolls/fallout mer öppet och mindre linjärt. både på gott och ont.

Jag säger inte nu att rage ser dåligt ut, jag kan inte bry mig mindre om grafiken i ett spel, Det är inte det som gör ett bra spel, ID spel har väl alltid sett lite plastiga ut, och kanske lite tafatta. Sett fram imot rage mycket på att jag gillar settingen och det kan inte bli för lite postapocalypse/mad max stil, Fordon är ett plus. Saknade dom mycket i fallout.

Fast rage har inte riktigt imponerat tidigare, ser lite bättre ut nu, men jag kommer nog vänta på ett demo eller väldigt mycket bra reviews.

Medlem

Varför spelas det på en PS3a? Vad hände med PC? Och varför försvinner liken? Jag är inte helt imponerad ännu!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

12
Skriv svar