Fear 3 flyttas fram igen

Robot
Fear 3 flyttas fram igen

Ingen skrämsel från Warner förrän efter skolavslutningarna.

#warner-games, #fear-3-1


Fear 3 flyttas fram igen

Det var tråkigt, men det finns säkert bra anledningar till detta. Många spel som släpps samtidigt?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag luktar flopp! Icke bra icke bra! Sen släpps Duke Nukem 10 Juni också! Vad håller dom på med?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Släpps på min födelsedag då ju, passar bra

Medlem

Sätt inget datum om ni inte kan hålla det.
Jag är inte intresserad av spelet, men det är så värdelöst när utvecklare är så snabba med att sätta release.

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag luktar flopp! Icke bra icke bra! Sen släpps Duke Nukem 10 Juni också! Vad håller dom på med?

Jag tror det kommer floppa jag med. Tycker första FEAR är helt fantastiskt och det enda FPS jag rankar högre är nog NOLF. Men tvåan tycker jag var märkbart sämre, och detta spel har jag inget intresse av alls. Känns som om hela serien har utvecklats åt fel håll när det gäller storyn osv.

Medlem

Har inte tyckt att något F.E.A.R har varit bra, eller ens underhållande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Har inte tyckt att något F.E.A.R har varit bra, eller ens underhållande.

Nee för det finns väl inget som är bra eller underhållande i din värld bjosarn?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ja det var ju tråkigt...

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Har inte tyckt att något F.E.A.R har varit bra, eller ens underhållande.

håller med fear var för mycket action för att vara ett skräkspel vilket pajade hela känslan tyckte jag. 2an kändes det nästan som att man var odödlig i...


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

detta spel blir nog en stor flopp..

Medlem

ettan var svinbra, tvåan var rätt kasst, det här ser ut som rent skräp. kul utveckling.

Inaktiv

Ettan var som många sagt grym, tvåan tycker jag är underskattad - det var ett helt okej spel som hade en del ljusa stunder och med en mycket tekniskt kompetent grafikmotor.
Trean ser dock likt förbannat ut som ren skit. Gjort sedan första trailern och gör det än.
Ful grafik, sunkig jävla beige live action-trailers, ingen handling och f ö ett fullständigt obegripligt val av spel för co-op. Det här kommer bli en maximal flopp.

Medlem

Själv så gillar jag alla fear spel väldigt mycket. Trean har väl inte så värst bra grafik ifall man kollar på fotorealism, men det är inte sånt jag är ute efter, Med rätt färger och effekter kan man få ett mycket stämningsfullt spel ändå, som till exempel Blizzard eller swtor eller liknande. Spelet verkar ha en spännande atomsfär :). När man tänker efter, finns det många spel med dålig grafik som är väldigt bra. Jag har också kollat på en hel del utvecklarvloggar och sedan med tanke på hur många gånger det blivit uppskjutet så känns det som utvecklarna är väldigt ambitösa. sedan kan det bli dåligt också iförsig, men jag tänker iallfall inte ta ut någon förlust i förskott, jag väntar och kollar på recsensionerna. vad det gäller co-op så var jag ganska skeptisk till det i början med, men jag tror dom har alla co-op problem i åtanke och försöker arbeta runt dem. Vi får se hur det lyckas. Annars behöver man ju inte spela co-op om man inte vill ^^ Ser fram emot detta mycket iallfall.

Medlem

Bah! Transformers! Gå tillbaks till ettans stämning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar