Metro 2034:s namnbyte bekräftat
Last Light blir undertiteln på nästa besök i ett sönderbombat Moskva.
#thq, #metro-last-light, #4a-games, #metro-2033
Efter 2033, 2034, lite oväntat faktiskt...
Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!
Spelet hade varit bättre som ett enbart urban exploration-spel, blev så fruktansvärt besviken på dess gameplay!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Monster i Moskva, hur tänkte de? Det var ute på rea på STEAM för någon dag seda för 70:- Blir säkert billigt igen snart.
Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!
Spelet hade varit bättre som ett enbart urban exploration-spel, blev så fruktansvärt besviken på dess gameplay!
Instämmer helt!
Men tänker du STALKER? Eller kanske ett mer linjärt urban exploration-spel (om det är möjligt)?
Have a good time!
Boken är helt fantastisk iallafall, ser fram emot uppföljaren som släpps om några dagar
Jag har köpt den och har den liggande... Och om du säger att den är läsvärd får jag väl ge den en chans..:)
Ett tips är att läsa den när det är mörkt för att få en bättre stämning
Instämmer helt! Men tänker du STALKER? Eller kanske ett mer linjärt urban exploration-spel (om det är möjligt)?
Jag tänkte ett mer "upplev en miljö som du aldrig sett förut, utan konstiga saker som är 'in your face' och ett gameplay som inte ens har kraft att vara medryckande längre än fem minuter". STALKER-gameplay (som har många nackdelar enligt mig) i den miljön som de lyckades bygga i Metro 2033 låter helt klart intressant. Dock får man ju tänka på att de hade fått en jävla massa att göra om de valt en "sandbox"-variant av miljön.
Min poäng är iaf. att jag tror jag hade uppskattat Metro 2033 mer utan vapen och "monster".
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Instämmer helt! Men tänker du STALKER? Eller kanske ett mer linjärt urban exploration-spel (om det är möjligt)?
Jag tänkte ett mer "upplev en miljö som du aldrig sett förut, utan konstiga saker som är 'in your face' och ett gameplay som inte ens har kraft att vara medryckande längre än fem minuter". STALKER-gameplay (som har många nackdelar enligt mig) i den miljön som de lyckades bygga i Metro 2033 låter helt klart intressant. Dock får man ju tänka på att de hade fått en jävla massa att göra om de valt en "sandbox"-variant av miljön.
Min poäng är iaf. att jag tror jag hade uppskattat Metro 2033 mer utan vapen och "monster".
Ah, ja, jag känner likadant. Det får mig att tänka lite på Amnesia fast med lite interaktion med karaktärerna i spelet. Låter inte illa!
Have a good time!
Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!
utmärkte det sig som ett spel med totalt värdelös AI ? kan inte hålla med, finns otaliga spel som lyckats bra mycket sämre
Det utmärkte sig verkligen som ett spel med totalt värdelös AI.
http://www.gametrailers.com/video/ai-lowlights-metro-2033/632...
Have a good time!
Metro 2033 var sjukt atmosfäriskt. Synd att spelet hade en totalt värdelös AI!
utmärkte det sig som ett spel med totalt värdelös AI ? kan inte hålla med, finns otaliga spel som lyckats bra mycket sämre
Det utmärkte sig verkligen som ett spel med totalt värdelös AI.
http://www.gametrailers.com/video/ai-lowlights-metro-2033/632...
ser ut som normalt beteende i vilket fps som helst ... själv har jag inte varit med om nåt liknande under min genomspelning, de kanske patchat AI:n?