Deus Ex: Human Revolution - E3-rullen

Medlem

Det ser ju rätt lovande ut på många sätt, men de där gula highlight-linjerna verkar jäkligt störande. Riktig upplevelsedödare. Kan man slå av dem? Går det att stå ut med dem?

HR känns plötsligt väldigt osäkert. Enbart av den anledningen kommer jag att vänta och se. Får hoppas att det är GOTY-klass trots allt, men endast en demo eller drösvis med bra recensioner kan övertyga mig om att det är något att ha, annars skippar jag det. Eller så kanske jag plockar upp det i en reaback senare någon gång. Ett bra spel har aldrig blivit sämre bara för att jag väntat ett tag.

Ni som piratkopierar spel och anser att det är ok bara för att ni annars riskerar att köpa skräpspel - ni såg vad jag gjorde där va?
Moralpredikning? Äh, sug i er...

Medlem
Skrivet av Nemo:

Det ser ju rätt lovande ut på många sätt, men de där gula highlight-linjerna verkar jäkligt störande. Riktig upplevelsedödare. Kan man slå av dem? Går det att stå ut med dem?

HR känns plötsligt väldigt osäkert. Enbart av den anledningen kommer jag att vänta och se. Får hoppas att det är GOTY-klass trots allt, men endast en demo eller drösvis med bra recensioner kan övertyga mig om att det är något att ha, annars skippar jag det. Eller så kanske jag plockar upp det i en reaback senare någon gång. Ett bra spel har aldrig blivit sämre bara för att jag väntat ett tag.

Ni som piratkopierar spel och anser att det är ok bara för att ni annars riskerar att köpa skräpspel - ni såg vad jag gjorde där va?
Moralpredikning? Äh, sug i er...

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110418/lysande-objekt-i-d... ;o

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av bonemachine:

Ser faktiskt riktigt tråkigt ut för anpassat till konsol för min smak..... nä när kommer Duke ^^

Fredag ;P I alla fall demon

Ooooh har helt missat att det kommer ett demo..... nu gäller det bara att ignorera sina ungar och sova i lite mer en 48 timmar

Medlem
Skrivet av bonemachine:
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av bonemachine:

Ser faktiskt riktigt tråkigt ut för anpassat till konsol för min smak..... nä när kommer Duke ^^

Fredag ;P I alla fall demon

Ooooh har helt missat att det kommer ett demo..... nu gäller det bara att ignorera sina ungar och sova i lite mer en 48 timmar

Mjo, fast bara för first access club, även om det säkert kommer läcka ut ändå.

Ja, man kan ta bort "de gula linjerna"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Nemo:

Det ser ju rätt lovande ut på många sätt, men de där gula highlight-linjerna verkar jäkligt störande. Riktig upplevelsedödare. Kan man slå av dem? Går det att stå ut med dem?

HR känns plötsligt väldigt osäkert. Enbart av den anledningen kommer jag att vänta och se. Får hoppas att det är GOTY-klass trots allt, men endast en demo eller drösvis med bra recensioner kan övertyga mig om att det är något att ha, annars skippar jag det. Eller så kanske jag plockar upp det i en reaback senare någon gång. Ett bra spel har aldrig blivit sämre bara för att jag väntat ett tag.

Ni som piratkopierar spel och anser att det är ok bara för att ni annars riskerar att köpa skräpspel - ni såg vad jag gjorde där va?
Moralpredikning? Äh, sug i er...

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20110418/lysande-objekt-i-d... ;o

Tack som tusan! Hur kunde jag missa den, haha... *facepalm på mig själv*

Tummen upp för Square Enix/Eidos, de lyssnar på kritik och reagerar på precis rätt sätt. Börjar kännas som solklar förhandsbeställning.

Medlem
Skrivet av bonemachine:

Ser faktiskt riktigt tråkigt ut för anpassat till konsol för min smak..... nä när kommer Duke ^^

Ironi på hög nivå. Duke = max 2 vapen åt gången, regenerating health, ingen mighty boot, aim down sight etc.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Skrivet av henchman:
Skrivet av bonemachine:

Ser faktiskt riktigt tråkigt ut för anpassat till konsol för min smak..... nä när kommer Duke ^^

Ironi på hög nivå. Duke = max 2 vapen åt gången, regenerating health, ingen mighty boot, aim down sight etc.

Håller med på dom punkterna men..... me likey ... så förbenat trött på spel egentligen som tar sej själv på för stort allvar

12
Skriv svar